فرهنگی
1397/12/16 پنجشنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در اختتامیه جشنواره نانو خبر داد:
اجرای طرح حمایت از المپیادهای علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور

.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: طرح حمایت از المپیادهای علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور اجرا می‌شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدهادی امین ناجی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری دانشجویی فنآوری نانو در دانشگاه پیام نور بابل اظهار کرد: دانشگاه پیام نور برای مجموعه فعالیت‌های دانشجویی اعم از فرهنگی، علمی و ورزشی پایه را براساس توانمندی دانشجویان قرار داده زیرا اگر آنها نباشند نمی‌توانیم هیچ اقدامی انجام دهیم.
وی هدف از برگزاری جشنواره در دانشگاه پیام نور را اثبات توانمندی، قابلیت و اقتدار علمی دانشجویان برشمرد و افزود: ما نیز در کنار دانشجویان هستیم معتقدیم برگزاری این هماوردها هزینه نیست بلکه آماده سازی دانشجو برای پذیرش مسئولیت علمی در سال های بعد از تحصیل است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در برگزاری جشنواره فرهنگی و علمی دانشجویی سال 98 به دنبال اقدام ارزشمندی که در جشنواره بابل یعنی مشارکت دانشجویی همان استان هستیم اما سعی داریم آنرا کامل‌تر کنیم.

امین ناجی با اشاره به اینکه انتظار داریم آسیب‌ها و نواقص جشنواره بابل به ما منتقل شود تا در جشنواره بعدی آنرا رفع کنیم، خاطرنشان کرد: همه این اقدامات در راستای آن است که نقش علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برپایه دانشجویی باشد و برای آن، وقت بگذاریم و برنامه ریزی کنیم و برای نقطه نظرات دانشجویان فعال در آن حوزه هم احترام قائل شویم.
وی از طرح حمایت از المپیادهای علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد و یادآور شد: سازمان سنجش کشور 23 دوره برای 23 رشته دانشگاهی علمی، المپیاد برگزار کرده است، در این دوره از دانشجویان پیام نور که در دوره کارشناسی حداقل 100 واحد را گذرانده و معدل آنها از 15 به بالا باشد سه نفر برتر در سطح منطقه دانشگاهی متناسب با منطقه بندی وزارت خانه و سه نفر ذخیره را به سازمان سنجش اعلام و دانشگاه پیام نور از آنها پشتیبانی مالی و علمی می‌کند تا دانشجویان پیام نور در عرصه رقابت المپیاد علمی نیز همراهی و پشتیبانی شوند.

وی ادامه داد: در این طرح به دنبال این نیستیم که فعالیت‌ها فقط در بستر داخل فراهم شود بلکه دانشجویان غیرایرانی ما هم در این فعالیت‌ها مشارکت دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور افزود: در گام نخست به پنج نفر از دانشجویان غیر ایرانی از مراکز خارج کشور در المپیاد جشنواره حرکت که در اصفهان برگزار شد غرفه دادیم و شرکت کردند.

امین ناجی گفت: امیدواریم در سال 98 شاهد حضور دانشجویان غیرایرانی خود در جشنواره فنآوری نانو باشیم.

 
امتیاز دهی