فرهنگی
1397/11/11 پنجشنبه
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری ACM دانشجویان دانشگاه پیام نور در 4 اسفند

.

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت : دومین دوره مسابقات سراسری  ACM دانشگاه پیام نور، به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد ، 4 و 5 اسفند ماه سال جاری، برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر امین ناجی هدف از برگزاری این مسابقات را هویت بخشی به فعالیت های علمی و شناسایی استعداد های برنامه نویسی،  ایجاد انگیزه ، ساماندهي و حمايت از تيم هاي برگزيده جهت شرکت در مسابقات جهانی ، كمك به شناسايي، جذب و پرورش استعدادهاي مبتکر دانشگاه در زمينه برنامه نویسی ، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و معرفی آنها به صنعت و ایجاد کار افرینی ، تشويق جوانان مستعد و خلاق و گسترش انگيزه و روحيه خودباوري، تولید نرم افزار های بومی و خودکفایی، کاربردی کردن دانش کامپیوتر و... داانست.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در حوزه علوم کامپیوتر موفق به برگزاری پنج المپیاد علمی شد اما در حوزه برنامه‌نویسی دانشجویی این دومین مسابقه و رویداد علمی است که در استان خراسان رضوی و به میزبانی مرکز مشهد برگزار می شود.
دکتر امین ناجی تصریح کرد: سوالات مسابقه به زبان انگلیسی است حتی زبان برنامه نویسی و استانداردهای مسابقه منطبق بر قوانین مسابقات جهانی می باشد.
وی در خصوص انتخاب داوران نیز ابراز داشت: داوران به انتخاب کمیته علمی با توجه به رزومه کاری از بین دانشگاه های مختلف انتخاب خواهند شد.
وی در پایان افزود: شرایط ثبت نام به گونه ای است که اعضای تیم حتما باید از یک دانشگاه و نیز دانشجو باشند و سبک سوالات تیم ، طوری طراحی شده که مطابق با مسایل روز صنعت و فناوری باشد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر  با شماره 22485299  تماس حاصل نمایند.

 
امتیاز دهی