فرهنگی
1397/10/9 یکشنبه
حماسه ۹دی، حماسه بصیرت و اسلام خواهی مردم انقلابی ایران
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور به مناسبت حماسه ۹ دی

.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)؛
«فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می شود.»
انقلاب اسلامی ایران، در فرآیند آغاز- تثبیت- تداوم و تکامل خود، تجربه های بسیاری را به ذهن تاریخی  جهان معاصر عرضه داشته است؛این نهضت عظیم اسلامی، هرچند در همان آغاز راه، جنگ سخت تحمیل شده از سوی استکبار نحص امریکا و حزب بعث صدام، را به برکت خون شهیدان راه اسلام و رشادت زنان و مردان این سرزمین، با پیروزی به پایان برد اما بلافاصله شاهد ائتلاف شوم و شیطانی دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنان در سطوح مختلف سیاسی، فرهنگی، عقیدتی و...بوده است.
حاصل این پیوند خواسته یا ناخواسته اما نامبارک، در سال ۸۸ آن بود که چهره ی دو رنگ استکبار و استعمار با آن جنگ نرم ناتمامشان و اهالی دو روی آن فتنه رنگی با این رمز نامبارک تقلبشان به ائتلافی دلخواه رسیدند.
اما به برکت رهبری حکیم فرزانه انقلاب و به یُمن بصیرت الهی مردم آگاه و انقلابی این سرزمین، آن ائتلاف شوم شیطانی نه به کف خواسته هایشان (ابطال انتخابات) رسید و نه به سقف خیالهای خامشان (عبور از مردمسالاری دینی، ولایت فقیه و اصل نظام جمهوری اسلامی).
راهپیمایی سراسری، خودجوش و مردمی ایرانیان در ۹ دیماه ۸۸، آب سردی بود بر آتش فتنه ی فتنه گرانی که دست در دست شیطان، به رقص و پایکوبی در عاشورای حسینی  برخاسته و حرمت شکنیهای خود را تا به آتش کشیدن خیمه های نمادین اهل بیت (ع) پیش برده بود.
بی تردید حماسه ی ۹ دی، به عنوان حماسه ی بصیرت و پیش آگاهی و اسلام خواهی مردم انقلابی ایران در ذهن تاریخی همه ما ثبت شده ماندگار خواهد شد.
از این رو، جامعه اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در‌ سراسر کشور، ضمن ادای احترام به بصیرت ملت انقلابی ایران، برائت از دشمنان مکار خارجی و دوست نمایان نادان داخلی، هنوز هم بر آن عهد و پیمانی که با آرمانهای امام و انقلاب و رهنمودها و مطالبات مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله)،  بسته، استوار و ثابت قدم ایستاده و برای هر گونه روشنگری، جهاد و مجاهدتی تا رسیدن به اهداف قدسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی می کند.
 

 
امتیاز دهی