فرهنگی
1397/9/11 یکشنبه
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی :
نیازمند عمق تفکر بسیجی در دانشگاه ها به ویژه پیام نور هستیم

.

دکتر غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور یکی از ضرورت های انقلاب بوده و دارای ویژگی های خاص است، گفت: در تمامی دانشگاه ها و به ویژه دانشگاه پیام نور که مولود انقلاب است نیازمند عمق تفکر بسیجی هستیم.
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در سازمان مرکزی برگزار شد، تنها راه نجات کشور را  تفکر بسیجی و در کنار هم بودن دانست و افزود: امروز کشور بیش از دوران جنگ به بسیجیان و اندیشه آنها نیازمند است.
وی  با عنوان اینکه همه مردم بسیجی هستند و عنوان بسیج منفک از مردم نیست، تصریح کرد: بسیجیان کارمند، دانشجو و اساتید در دانشگاه ها بیش از دیگر اقشار جامعه باید در عرصه دانش، صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه ها وارد شده و کشور را به سمت تعالی بیشتر رهنمون سازند.
دکتر جعفرزاده ایمن آبادی گفت: اقدامات تحریمی آمریکا با هدف ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت صورت گرفته است و  اندیشه بسیجی مردم لازم است تا از ایجاد این شکاف جلوگیری کند.
وی با عنوان اینکه در طول 40 سال عمر ارزشمند انقلاب اسلامی، با وجود تمامی کاستی ها، راه درست را طی کرده ایم، افزود: در هر خانواده ای مشکلاتی وجود دارد و اعضای خانواده می توانند با همدلی و همراهی این مسائل را برطرف کنند.
وی لازمه پیروزی در برابر استکبار جهانی را مقاومت و صبر مردم دانست و افزود: استکبار از تفکر بسیجی می ترسد و اگر مردم ضمن همدلی و همیاری در برابر سختی ها و تحریم ها مقاومت کنند، پیروزی کشور حتمی است.
 

 
امتیاز دهی