فرهنگی
1397/9/11 یکشنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
دانشگاه پیام نور میزبان 30 شهید مدافع حرم و 10 شهید ترور در افغانستان

.

دکتر محمد هادی امین ناجی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور میزبان بزرگ خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان در سراسر کشور است، گفت: دانشگاه پیام نور با آنکه عمر خود را بیش از 30 سال نمی داند و بعد از جنگ تحمیلی ظهور یافته افتخار میزبانی 30 شهید مدافع حرم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین 10 شهید ترور در کشور افغانستان را دارد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور افزود: امروز تفکر بسیجی محدود به داخل و جغرافیای ایران نبوده و در تمامی مناطق مقاومت و حضور بسیجی فارغ از نام و نشان را مشاهده می کنیم که این از برکات انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد آن است.
وی اذعان داشت: بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در زیر لوای بسیج دانشگاه پیام نور دغدغه و مسئولیت بیشتری را بر دوش دارند و آن این است که در برابر هیچ ستمی اجازه سکوت نخواهند داشت.
وی تصریح کرد: اگر در جمع دانشگاهیان و اندیشمندان قرار داریم باید این حریت را داشته باشیم که به دنبال عدالت و عدالت گستری که آرمان مهدویت است، باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: در پرتو تعالیم علوی و آرمانهای موسس بزرگ بسیج مستضعفان بتوانیم در گسترش و ترویج فرهنگ بسیجی اهتمام ورزیم.
 

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور:
بسیج هجمه ها و تحریم های اقتصادی را به فرصت تبدیل خواهد کرد



سرهنگ لک زایی تقارن هفته بسیج و وحدت را بهترین تناسب بین هویت و حقیقت بسیج و وحدت و همدلی دانست و افزود: بسیجیان مجریان وحدت هستند و امسال با شعار « بسیج امتداد حرکت عاشورایی» با شور عاشورایی و شهادت در این مسیر به ندای حق لبیک می گویند.
فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، افزود: بسیجیان انقلابی کسانی بودند که  فارغ از ظواهر دنیوی و در طلب رضای حق و برای دفاع از اسلام به ندای امام لبیک گفتند و امروز به مدد خون شهدا و ایثارگران ، توانستیم در تمامی عرصه ها حضوری پربار داشته و دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آوریم.
وی افزود: امروز نیز بسیج در مقابله با هجمه ها و تحریم های اقتصادی با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصاد مقاومتی و راهبردهای استراتژیک این تهدید را نیز به فرصت تبدیل خواهد کرد و از این دسیسه سربلند بیرون خواهد آمد .
وی از ارتقای پایگاه های مقاومت بسیج دانشگاه پیام نور خبر داد و اظهار داشت: بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور با ایجاد 10 پایگاه مقاومت در مرکز تهران توانسته امکان عضویت علاقه مندان و متقاضیان بسیج را فراهم آورد.

 
امتیاز دهی