فرهنگی
1397/9/7 چهارشنبه
مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور:
کانون مشاوره فناوری های نوین دانشگاه پیام نور تاسیس می شود/ نحوه عضویت در باشگاه نخبگان دانشگاه

.

دکتر مجید صفاری نیا از تاسیس کانون مشاوره فناوری های نوین دانشگاه پیام نور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این کانون با هدف حمایت بیشتر و ارائه خدمات مشاوره ای به دانشجویان مخترع، مبتکر و فناور دانشگاه تاسیس می شود.
به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به برنامه های حوزه نخبگان دانشگاه در سال جاری گفت: دومین مسابقات سراسری ACM ، دومین مسابقات سراسری هوافضا(گلایدر)، سومین نمایشگاه فن بازار ، دومین دوره سراسری توان افزایی رابطین نانو مراکز و واحدها، سومین دوره سراسری جشنواره نانو و  انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاهی سال 1397  از جمله برنامه هایی است که تا پایان سال برگزار خواهد شد.
وی دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه اختراعات و ابتکارات را بسیار توانمند دانست و افزود: کسب 131 مدال(40طلا / 57 نقره / 34برنز ) در ده سال گذشته در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری و حدود 900 ثبت اختراع داخلی توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور نشان دهنده ظرفیت های بالقوه این دانشگاه است.
وی همچنین به کسب مدال نقره و برنز دانشگاه در مسابقات صربستان و کره جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: اعظم استوار دانشجوی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز با کسب مدال نقره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری صربستان و سجاد احمدی دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان باکسب مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری کره جنوبی، افتخاری بزرگ را برای دانشگاه پیام نور و کشور به ارمغان آوردند.

دانشجویان مخترع،مبتکر و پژوهشگر می توانند عضو باشگاه نخبگان دانشگاه پیام نور شوند

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور  با اشاره به باشگاه نخبگان دانشگاه پیام نور گفت : دانشجویان مخترع،مبتکر، پژوهشگر،فعالان حوزه نانو،دانشجویان دارای عنوان در مسابقات و جشنواره ها و همایش های ملی و بین الملی و دارای تالیف و آثار  می توانند عضو باشگاه نخبگان دانشگاه  پیام نور شوند..
وی  با عنوان اینکه شناسایی و ارائه تسهیلات به نخبگان مراکز و واحدها یکی از مهم ترین برنامه های اداره کل امور دانشجویی است، تصریح کرد: انتظار می رود روسای دبیرخانه مناطق،روسای استانی و مسئولین مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در این خصوص اطلاع رسانی مناسبی به دانشجویان مخترع و مبتکر و نخبه و مستعد داشته باشند.
دکتر صفاری نیا افزود: اطلاعات دانشجویان مخترع ، فناور و پژوهشگر مراکز و واحدها از سال 83 ، به ویژه دانشجویان مخترع و مبتکری که در عرصه بین المللی مسابقات اختراعات خوش درخشیدند و131 مدال کسب نموده اند و همچنین دانشجویان فناور در مسابقات  ملی، رباتیک، فناوری نانو ، کمیکار، بتن و  جشنواره دانشجوی نمونه کشوری،  در این سایت بارگذاری شده است.
وی اذعان داشت: دانشجویان واجد شرایط می توانند با مراجعه به پورتال دانشگاه پیام نور در قسمت پیوندها، وارد "سایت باشگاه نخبگان دانشگاه پیام نور" شوند و پس از ورود در آیتم "عضویت در باشگاه" و مطالعه شرایط ، ضمن تکمیل فرم درخواست شده ، مدارک را بارگذاری و یا ازطریق پست الکترونیک ؛ bn@pnu.ac.ir ارسال نمایند.
 

 
امتیاز دهی