فرهنگی
1397/9/3 شنبه
با حضور مسئولان و خانواده دانشجویان برگزار شد؛
جشن دانش آموختگی 700 دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب

.

همزمان با ایام مبارک هفته وحدت، جشن بزرگ دانش آموختگی 700 دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حقوق، روانشناسی، جغرافیا و علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، دکتر مجید صفاری نیا مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور در جمع 700 دانش آموخته مرکز تهران جنوب اظهار داشت: کسب مدارک تحصیلی وقتی ارزشمند تر است که موجب رشد شود و ده درصد خودآگاهی ذهنی که در افراد وجود دارد را به دوازده درصد افزایش دهد که نتیجه این افزایش باید در رفتار و تفکر افراد تغییر ایجاد کند.
وی با بیان بخشی از صحبت های پروفسور وارن تورنگیت استاد بازنشسته دانشگاه کارلتون کانادا افزود: اکنون که شما از این مقطع فارغ التحصیل شده اید، برای ورود به مراحل بعدی خود مسیری را که افراد کمتری وارد آن شده اند انتخاب نمایید، این یک از ویژگی های افراد موفق است.


دکتر سیدعلی علم الهدی رئیس بخش الهیات و علوم اسلامی دانشگاه پیام نور نیز ضمن اشاره به موفقیت های دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه های مختلف اظهار داشت: آمار نشان می دهد موفقیت های مداوم دانشجویان این دانشگاه در ورود به مقاطع تحصیلی کارشناسی اشد و دکتری بسیار زیاد است که این جزو افتخارات دانشگاه پیام نور است.
وی افزود: تعداد زیادی از پذیرفته شدگان آزمون کانون وکلا از میان فارغ التحصیلان رشته حقوق دانشگاه پیام نور بودند و این مسئله نشان دهنده توان علمی دانشجویان رشته حقوق این دانشگاه است.


 دکتر اورکی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب  نیز در جمع دانش آموختگان ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با عنوان اینکه امروز روز به ثمر رسیدن تلاش های شماست و این مسئله شعف ما را دو چندان می کند. اظهار داشت: دانش آموختگی پایان راه نیست، چرا که ما اعتقاد داریم که دانش آموختگی سرآغاز یک راه جدید و هیجان انگیزی به نام علم آموزی است، به شما تبریک می گویم که به این مسیر وارد شدید. دانشجویی شاخص برتری شماست، دانشجو باشید و دانشجو بمانید.
وی ضمن اشاره به پیشینه دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قریب به سی سال است که در حال ارائه خدمات علمی، تخصصی و آموزشی به جوانان این مرز و بوم است.
گفتنی است جشن بزرگ دانش آموختگی 700 دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در رشته های حقوق، روانشناسی، جغرافیا و علم اطلاعات و دانش شناسی با حضور مسئولان دانشگاه و خانواده دانش آموختگان مرکز تهران جنوب در سالن فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.



 
امتیاز دهی