فرهنگی
1397/8/5 شنبه
در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت؛
بازدید معاون فرهنگی وزیر علوم از موکب دانشگاه پیام نور در مرز چزابه

.

در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، معاون فرهنگی وزارت علوم از موکب های شهدای دانشجو ، دانشگاه پیام نور خوزستان، شهدای دانشگاه علمی و کاربردی و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان بازدید کرد.
  به گزارش روابط عمومی، دکتر غفاری در این بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای همه نیروهایی که با از خود گذشتگی و انگیزه خدمت به زائران اربعین حسینی برای برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد حماسی فعالیت می کنند، گفت: خدمت گزاری به زائران ابا عبد الله الحسین علیه السلام توفیق بزرگی است و ما در این زمان اندک بازدید از موکب ها تنها شاهد گوشه ای از زحمت های شما هستیم اما مردم کشور و زایران عزیز قطعا قدردان تلاش ها و زحمت های شما هستند .
وی در دیدار با کاروان های دانشگاهیان و آرزوی تجربه ای سرشار از معنویت برای آنان، گفت: جامعه دانشگاهیان ایران دوشادوش دیگر قشرها با حضور پرشور در راهپیمایی عظیم اربعین عشق و ارادت خود را به ساحت خاندان اهل بیت و فرهنگ دوران ساز حماسه ساز حسینی ابراز می کنند.
وی افزود: بی گمان آثار و برکات این سفر معنویت آفرین در اعتلا و توسعه فرهنگی دانشگاه ها موثر خواهد بود و از همین رو لازم است دانشگاهیان از این فرصت کم نظیر فرهنگی و معنوی بهره گیرند.
گفتنی است، در این بازدید، دکتر محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، دکتر اقبالی رئیس دبیرخانه منطقه 10 و رییس دانشگاه پیام نور استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان ، مدیران استانی و رؤسای دانشگاه های استان نیز حضور داشتند.
 
 

 
امتیاز دهی