فرهنگی
1397/7/5 پنجشنبه
در دیدار معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه شهرستان بجنورد
با تغییر ساختار استانی به منطقه ای ساختار اداری شفاف تر خواهد شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ،دکتر امین ناجی معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با حضرت آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقه در استان خراسان شمالی و امام جمعه شهرستان بجنورد دیدار و گفتگو کرد.
دراین دیدارکه با حضور دکتر نژادعلی،
 دبیر منطقه 9 دانشگاه پیام نور و دکتر فیضی، سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی انجام شد، دکتر امین ناجی با عرض تسلیت ایام ماه محرم، از این دیدار ابراز خشنودی کرد و به ارائه گزارشی از دانشگاه پیام نور پرداخت. ناجی با بیان اینکه براساس تفاهم انجام شده با بانک انصار تمامی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند از مهر97 از وام شهریه با کارمزد١/۴ درصد بهره مند شوند . وی افزود امیدواریم با حضور و مشارکت فعال دانشجویان بتوانیم کرسی های نقد و دانشجویی را افزایش و کانون ها و انجمن های علمی را بیشتر از گذشته فعال کنیم.
معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت درحال تبدیل ساختار استانی به منطقه ای هستیم که ساختار استان به جهت ارتباط با مجموعه استان و استانداری حفظ می شود و ساختار اداری را شفاف تر خواهیم کرد.
در ادامه این دیدار، دکتر فیضی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان شمالی هم با عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: به مدت 7سال رئیس دانشگاه پیام نور بجنورد بوده است و در آن زمان در خدمت مرحوم حضرت آیت الله مهمان نواز که مانند پدری مهربان نسبت به دانشگاه پیام نور لطف داشتند، بوده است و این دانشگاه جزو 10 دانشگاه پیام نور برتر کشور به لحاظ فضا و امکانات بود.
همچنین دکتر نژادعلی، دبیر منطقه 9 دانشگاه پیام نور نیز در این دیدار به بیان سوابق ارزشمند علمی و روابط و تعامل خوب دکتر فیضی با همکاران و دانشجویان پیام نور پرداخت و از نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان جهت نیل به اهداف دانشگاه پیام نور تقاضای همکاری کرد.
حضرت ایت الله یعقوبی، نماینده ولی فقه در خراسان شمالی و امام جمعه شهرستان بجنورد ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم از پیام های عاشورا درس بگیریم . وی انتصاب دکتر فیضی را به سمت سرپرستی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با تجربه و سوابق و آشنایی های که ایشان با استان دارند، بتواند در جهت توسعه کمی و کیفی این دانشگاه موفق باشد.
آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، با اشاره به نقش و رسالت دانشگاه‌ها در تربیت نسل جوان، اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند من به جوان‌ها امید دارم، باید دانشگاه‌ها برای آینده نظام و انقلاب از بین جوانان و دانشجویان متعهد و انقلابی کادرسازی کنند.
وی افزود: تخصص و تعهد دو اولویتی است که باید دانشگاه‌ها بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا خروجی‌های آن‌ها منشأ برکات برای آینده نظام باشد.
آیت الله یعقوبی با اشاره به اینکه جوانان امیدهای رهبر هستند، افزود: مدیران دانشگاه‌ها باید برنامه‌ریزی کنند تا انرژی‌های بالقوه دانشجویان جوان در مسیر توسعه علمی و بصیرتی قرار گیرد.
رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کادرسازی برای آینده نظام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید همه مدیران دانشگاهی ضمن ارتقای تخصص جوانان، درزمینه تعهد آن‌ها به انقلاب و نظام اسلامی هم کوشا باشند.
وی گفت بر این اساس باید ارتقای تخصص و تعهد دانشجویان به‌عنوان مدیران کارآمد آینده نظام، اولویت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باشد.
آیت الله یعقوبی با بیان این‌که دانشجویان امانت‌های نظام هستند، یادآور شد: مقام معظم رهبری در سفر پر خیروبرکتشان به این استان، جوانان این خطه را باهوش مورد خطاب قراردادند و از واژه آیت استعداد برای آن‌ها استفاده کردند.
وی ادامه داد: این توصیف رهبری از جوانان خراسان شمالی باید مورد نظر همه مسئولان بویژه مدیران دانشگاه‌ها باشد تا بتوانند بر روی استعدادهای درخشان این خطه برنامه‌ریزی صحیح داشته باشند ایت الله یعقوبی افزود: دانشگاه پیام نور یکی از بهترین دانشگاه ها خصوصا در حوزه ی فرهنگی است و برنامه های فرهنگی این دانشگاه مانند مراسمات امسال در پیام نور بسیار خوب و رضایت بخش بود.
آیت الله یعقوبی گفت : تجمع و همگرایی دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها بیشتر است و این خیلی خوب است و باید به این قبیل دانشجویان کمک کرد.

 
امتیاز دهی