فناوری و پژوهش
1397/5/29 دوشنبه
با محوریت علوم زمین شناسی؛
همایش ملی زمین شناسی در دانشگاه پیام نور استان قم برگزار می شود

.

عضوهیات رئیسه انجمن زمین شناسی ایران از برگزاری همایش ملی با محوریت علوم زمین شناسی طی روزهای 23 و 24 آبان ماه سال جاری در استان قم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر روح اله ندری عضوهیات رئیسه انجمن زمین شناسی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ضمن اعلام این خبر به ویژگی‌های این همایش علمی اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و نمایه شده است و به علت پرداختن به موضوعات تخصصی زمین شناسی و محورهای متنوع و معرفی برترین های علوم زمین کشور، در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.
وی با توجه به اهمیت این رویداد علمی در خصوص اهداف همایش افزود: به منظور ایجاد بسترهای لازم برای تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای پژوهشی علوم زمین کشور و نیز فراهم آوردن امکان ارائه نتیجه فعالیت های پژوهشی پژوهشگران و اندیشمندان و استفاده از پتانسیل‌های دانشگاهی کشور در حوزه زمین‌شناسی، انجمن زمین‌شناسی ایران و دانشگاه پیام نور، "بیست و یکمین همایش سالانه انجمن زمین شناسی ایران و یازدهمین همایش تخصصی زمین شناسی دانشگاه پیام نور " را با مشارکت یکدیگر در طی روزهای23 الی 24 آبان ماه 1397 به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار می نمایند.
دکتر ندری دبیر همایش، ضمن دعوت از کلیه دانش‌پژوهان و اندیشمندان علوم زمین کشور در این رویداد علمی؛ اظهار داشت که این همایش برای نخستین بار در سطح ملی و در استان قم برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد : دبیرخانه و سایت همایش به آدرس الکترونیکی: http://conference.pnu.ac.ir/qom-Geology آماده دریافت مقالات در محــورهای علوم زمین از قبیل: "آب‌شناسی و آب های زیر زمینی، زمین‌شناسی اقتصادی، معدن و اکتشاف، زمین شناسی و توسعه پایدار، انرژی های نو و تجدید پذیر، زمین‌شناسی مهندسی و شهری، زلزله شناسی و لرزه‌زمین‌ساخت، زمین‌شناسی نفت و منابع انرژی، کارآفرینی در زمین شناسی، زمین شناسی گردشگری، فناوری اطلاعات در زمین‌شناسی زیست‌محیطی و زمین‌شناسی پزشکی" است.
دبیر همایش همچنین بیان کرد: طی این رویداد مهم علمی برترین های سال در حوزه علوم زمین کشور در بخش های دانشجویی، معرفی کتاب، عکس، پژوهشگر و زمین شناس نمونه کشور معرفی و تقدیر خواهند شد.

 
امتیاز دهی