آموزش
1397/10/2 یکشنبه
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نوردر جمع دانشجویان مرکز کابل:
تبیین کنترل کیفیت در سند راهبردی / تجدید ساختار درگروه ها و بخش های علمی مرکز کابل

.

دکتر مرتضی محسنی از تجدید ساختار و ایجاد گروه ها و بخش های علمی جدید در مرکز کابل خبر داد و گفت: با این تجدید ساختار، بسیاری از مسائل دانشجویان در زمینه پروپزال نویسی، ارائه پایان نامه و نحوه تعامل استاد و دانشجو مرتفع خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور امروز در جمع دانشجویان مرکز کابل در سازمان مرکزی دانشگاه، با اشاره به پیشینه قوی تعاملات فرهنگی و تاریخی بین دو کشور ایران و افغانستان گفت: خوشبختانه زمینه همکاری مشترک برای این دو کشور هم زبان با سابقه تاریخی مشابه مساعد است و دانشگاه پیام نور هم از این بستر اشتراکات فرهنگی، زبان و جغرافیایی بهره مند است و می تواند خدمات آموزشی عالی را با هدف همکاری مشترک دو جانبه علمی و آموزشی در کابل و دیگر نقاط افغانستان ارائه کند.
وی همچنین از تبیین کنترل کیفیت در سند راهبردی دانشگاه خبر داد و افزود: بخش نظارتی و کنترل کیفیت به عنوان یکی از موضوعات مهم در سند راهبردی دانشگاه تبیین شده و با اجرایی شدن این سند، کنترل کیفیت و استانداردسازی تمامی بخش ها به ویژه مباحث علمی و آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی، بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد .
وی با اشاره به ظرفیت های بسیار مطلوب در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با استفاده از تمامی پتانسیل در این فضا وارد شده و اعضای هیات علمی علاقه مند به همکاری در مرکز کابل نیز با هدف ارتقای کیفیت وارد این چرخه می شوند.
گفتنی است، نشست دانشجویی دانشگاه پیام نور افغانستان با معاونین و مسئولان دانشگاه پیام نور امروز با هدف بررسی مسائل دانشجویان و ارائه راهکارهای لازم در سازمان مرکزی برگزار شد.


 
امتیاز دهی