اخبار
1398/2/25 چهارشنبه
دکتر بحرانی در نشست با مدیران و مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش بوشهر:
همسویی برنامه های دانشگاه پیام نور با اهداف هویت شغلی و هدایت تحصیلی نظام آموزش پرورش

.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهرگفت : با توجه به اینکه در آموزش پرورش روش های تدریس به سمت دانش آموز محور درحال تغییر است تحصیل در دانشگاه پیام نور نیز دانشجو محور و با تکیه برمنابع درسی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در نشست با مدیران و مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش بوشهر گفت:دانشگاه پیام نور زمینه ای را فراهم کرده است که با اهداف آموزش پرورش همسو است. ازجمله اینکه در دانشگاه پیام نور مجموع سازو کارها به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان لزوما در طول دوره آموزشی ملزم به مطالعه تمام منابع تحصیلی خود هستند ونمره نهایی دانشجو صرفا نتیجه میزان تلاش و کوشش و مطالعه اوست.
دکتر محمدرضا بحرانی افزود: منابع  درسی و آزمون ها ی دانشگاه پیام نور درسطح کشور یکسان است و برگه های آزمون شخصی سازی شده است.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور برای شاغلین نیز فرصت بسیار مناسبی فراهم کرده تا بتوانند ازطریق دوره های نیمه حضوری و الکترونیک به ادامه تحصیل بپردازند.
فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هم از لحاظ مهارتی و علمی درسطح بسیار خوبی هستند که از نمونه های آن می توان به رتبه های برتر دانشجویان دانشگاه پیام نور بوشهر در مسابقات ملی هوافضای کشور درسال های اخیر اشاره کرد.
دراین جلسه معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز به مزیت های تحصیلی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: تحصیل همزمان دو رشته در دانشگاه زمینه حضور نخبگان را دراین دانشگاه فراهم کرده است. ضمن اینکه مزایایی مثل میزان شهریه کم،شرایط آسان تغییر رشته و انتقال ومهمان،پرداخت انواع وام شهریه به صورت قرض الحسنه از مزایای دیگر این دانشگاه است.
درادامه این جلسه کارگاه آموزشی با عنوان" هویت شغلی مبنای هدایت تحصیلی با حضور دکتر محمدرضا بحرانی به عنوان مدرس کارگاه برگزارشد.
درپایان این برنامه از مدیران و مشاوران حاضر به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با اهدای لوح،تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی