اخبار
1398/1/28 چهارشنبه
در سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم؛
دانشجوی دانشگاه پیام نور شهریار موفق به کسب مقام دوم رشته قرائت شد

.



مهدی غلام نژاد، دانشجوی رشته الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث دانشگاه پیام نور شهریاردر سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم موفق شد در رشته قرائت بزرگسالان، مقام دوم این مسابقات را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با معرفی برگزیدگان قرآنی ۸۳ کشور  به همت سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت آموزش پرورش، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌های اجرایی به پایان رسید.
مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآن کریم با حضور مسئولان کشوری و لشکری، نخبگان قرآنی جهان اسلام، مدیران فرهنگی و جامعه قرآنی در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
 در سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم؛ از مجموع ۶۳۷ شرکت کننده از ۸۴ کشور جهان در مرحله مقدماتی، که در بخش ها و رشته های مختلف شرکت کرده بودند،  ۱۸۴ نفر از ۶۲ کشور جهان، جهت برای در مرحله نهایی برگزیده شدند.
داوری مرحله نهایی این مسابقات را که 21 بیست و یکم تا بیست و پنجم فروردین ماه جاری در مصلی تهران برگزار ش،  67 نفر از برجسته ترین اساتید قرآنی شامل: ۴۵ داور ایرانی، و ۲۲ داور خارجی؛ از ۱۴ کشور جهان به عهده داشتند.
این مسابقات در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار شد.

 
امتیاز دهی