اخبار
1398/1/27 سه‌شنبه
مدیرکل امور پشتیبانی دانشگاه پیام نور خبر داد:
امدادرسانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در منطقه سیل زده پل دختر

.

مدیرکل امور پشتیبانی دانشگاه پیام نور از امدادرسانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در منطقه سیل زده پلدختر استان لرستان خبر داد و گفت: تعداد 20 نفر از کارکنان سازمان مرکزی داوطلبانه با حضور در منطقه سیل زده در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
به گزارش روابط عمومی، محمدی که در راس گروه جهادی کارکنان سازمان مرکزی در منطقه پلدختر حضور دارد، گفت: از روزگذشته گروه کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با استفاده از تجهیزات و کارواش دستی اقدام به شست وشوی فرش و گل و لای از خانه های هموطنان سیل زده کرده اند.
وی وضعیت مردم در این منطقه را بسیار اسف بار توصیف کرد و گفت: از روزگذشته تا امروز موفق به شست و شوی چندین باب از منازل هموطنان شده ایم که از فردا با اعزام تیم دانشگاه پیام نور محمود آباد می توانیم در قالب 6 گروه و با سرعت بیشتری خدمت رسانی کنیم.
وی در مورد بسته های حمایتی دانشگاه پیام نور نیز گفت: این بسته ها که حاوی مواد شوینده ، بهداشتی و پوشاک بود و همچنین مبالغ کمک های کارمندان دانشگاه پیام نور در بین هموطنان عزیز سیل زده توزیع شد.
شایان ذکر است، با دستور دکتر علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه ، کلیه همکاران دانشگاه در مناطق سیل زده که منازل آنها دچار آب گرفتگی شده بود، از طرف دانشگاه اسکان داده شدند.

 
امتیاز دهی