اخبار
1398/1/27 سه‌شنبه
آیت اله سید جواد شهرستانی:
جذب دانشجوی بومی مهم ترین شاخص دانشگاه پیام نور/پیام نور دانشگاهی سرنوشت ساز

.

نماینده تام‌الاختیار آیت الله العظمی سید علی سیستانی، دانشگاهیان پیام نور را تربیت کنندگان نسل آینده و آینده سازان برشمرد و گفت شما می توانید برای فردا سرنوشت ساز باشید.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، آیت الله شهرستانی در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان قم طی سخنانی گفت: باعث خرسندی ماست که دانشگاه پیام نور در سطح کشور بیشترین تعداد دانشجوی بومی را جذب می کند این مهم در رفع بسیاری از معضلات اجتماعی نقش خواهد داشت.
وی تاکید کرد : اکنون در مرحله ای هستیم که دشمنان اسلام و انقلاب سعی می کنند از هر سو به نظام ضربه بزنند لذا بایستی هوشیار باشیم و مراقب بهترین آینده سازان کشور باشیم و برای فردا سرنوشت ساز باشیم ، البته باید بدانید که  هر کاری ناگهانی درست نمی شود و نیاز به  طرح و برنامه ریزی دارد ، شما آینده نگری کنید چون آینده کشور در اختیار شماست، آینده کشور را همین متخصصین و اساتید هیات علمی  که شما در دانشگاهها دارید  شکل می دهند، پس می توانید قدم های موثری بردارید.
  حضرت آیت الله شهرستانی افزود : بایستی همانطور که در آموزش و پرورش برای رشد وتعالی تیزهوشان زحمت کشیده می‌شود تا به دانشگاه برسند، در دانشگاه هم برنامه ریزی شود تا این پرورش ادامه یابد و به نتیجه برسد، بایستی از سرمایه های کشور که برایشان زحمت کشیده شده مراقبت کرد.
نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی در جمهوری اسلامی ایران در پایان به این نکته اشاره کردند  : ما متفکرین علمی زیادی در کشور داریم و لذا هر کسی طبق مسئولیت خودش در خصوص خروج متفکران ایرانی از کشور مقصر است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و اعیاد شعبان المعظم گزارشی از فعالیت های آموزشی،پژوهشی، فرهنگی و عمرانی همچنین روند ساخت مسجد این دانشگاه ارائه نمود.

 
امتیاز دهی