اخبار
1398/1/24 شنبه
با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری؛
کارگاه فرهنگی آموزشی گام دوم انقلاب ، اخلاق و معنویت در زنجان برگزار شد

.



کارگاه فرهنگی آموزشی گام دوم انقلاب ، اخلاق و معنویت با حضورحجت السلام والمسلمین نبوی، اساتید ، کارکنان و دانشجویان این استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی ،حجت الاسلام والمسلمین نبوی در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ویژگی های اخلاقی و رفتاری حضرت عباس بن علی (ع) پرداخت و آن حضرت را به عنوان یک الگوی تمام برای زندگی امروز دانست .
وی در این کارگاه ضمن تبیین اهداف بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نقش پررنگ دانشگاهیان در انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در بخش دوم این بیانیه مقام معظم رهبری ضمن تبیین نقش اهل علم و دانشگاه به ضرورت اخلاق و معنویت در میان دانشگاهیان تأکید فرمودند .
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به ضرورت پالایش دل از رذایل اخلاقی به 8 گام این اقدام حیاتی پرداخت و با بیان روش این امر مهم از طرق مختلف به اهمیت توفیق الهی ، توسل به ائمه اطهار ، عبرت از تاریخ ، بهره گیری از استاد ، توجه به دوستان معنوی ، توجه به رفتار دشمن ، خلوت گزینی و توبه اشاره کرد .
دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حوادث طبیعی جاری در کشور پرداخت و ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل در کشور به آمادگی این استان جهت کمک به استانهای آسیب دیده تأکید کرد .
پس از سخنرانی آقای دکتر محمدی حضرت حجت الاسلام و المسلمین عنایت اله شامی رئیس شورای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان و مسئول جدید نهاد در دانشگاه پیام نور زنجان نیزضمن تشریح برنامه ها و وظایف دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه حفظ معنویت در دانشگاه راضروری دانست . در پایان این مراسم از کارکنان جانباز و شاغل در دانشگاه با اهدای هدایایی تجلیل شد .

 
امتیاز دهی