اخبار
1398/1/4 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان خبر داد:
ارسال اولین محموله کمک های این دانشگاه به مردم سیل زده استان

.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان اعلام کرد: این دانشگاه با هماهنگی سازمان هلال احمر استان ضمن فعال نمودن کانونهای هلال احمر در سطح مراکز و واحدهای خود اقدام به سازمان دهی کمک های نقدی و غیر نقدی در جهت کمک به مردم سیل زده استان نموده است.

وی با اشاره به اینکه اولین محموله کمک های این دانشگاه که شامل اقلام ضروری و مواد مورد نیاز شامل: آب آشامیدنی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، پتو و … از طریق کانون هلال احمر دانشجویی به دست مردم سیل زده استان رسیده است اعلان کرد: بزودی محموله های دیگر نیز تهیه و ارسال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تنوع اقوام و فرهنگ ها در سطح استان و احساس تکلیف دانشگاه پیام نور استان گلستان بعنوان مسئول دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه پیام نور کشور، از تمامی همکاران علمی و اداری و نیز دانشجویانی که توانایی دارند فراخوان گردید تا در امر خداپسندانه کمک به همنوعان خود اقدام نمایند.

وی افزود: در آستانه سال نو می توان بر پایه وحدت و همدلی و تلاش یکایک همکاران و دانشجویان، مشکلات ناشی از سیل ویرانگر را کمرنگ و در جهت کاستن از تالمات مردم استان اعم از اقوام و مذاهب گوناگون قدم برداشت.

رئیس دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه پیام نور خطاب به هموطنان گرفتار در سیل اخیر افزود: پیام همدلی خانواده عظیم دانشگاه پیام نور را پذیرا باشید و اعلام می دارد این دانشگاه با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت و کمک رسانی به این مردم شریف می باشد.


 

 
امتیاز دهی