اخبار
1397/12/27 دوشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور در آستانه آغاز سال نو؛
رئیس دانشگاه پیام نوردر پیامی فرارسیدن نوروز 98 را تبریک گفت

.

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی فرارسیدن نوروز 98 را پیشاپیش تبریک گفت.
در متن پیام دکتر زمانی آمده است :
 
فرارسیدن نوروز باستانی همزمان با آغاز فصل رویش و شکوفایی طبیعت که روایتگر سرزندگی، طراوت ، نوشدن و نواندیشیدن است را پیشاپیش صمیمانه تبریک عرض نموده و در آستانه آغاز سال 1398 ، سالی پر از خیر و برکت را برای تمام مردم عزیز به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان  آرزومندم.
دانشگاه پیام نور در سالی که گذشت روند رو به رشدی را در زمینه توسعه و تبیین رویکرد مهارت آموزی و کارآفرینی و حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم و همچنین دیپلماسی علمی و گسترش مرزهای دانش در خارج از کشور آغاز کرد و با اهتمام ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، توانست شاهد موفقیت های چشمگیری در این زمینه و سایر عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی باشد.
سال 98 نیز نقطه عطفی دربرنامه کاری دانشگاه پیام نور خواهد بود و این دانشگاه ضمن حفظ روند سال گذشته، مسیر جدیدی را در بکارگیری فناوری های نوین در عرصه های آموزشی و پژوهشی آغاز خواهد کرد.
بدون شک، موفقیت دانشگاه پیام نور در سال های گذشته و اکنون، مدیون تلاش های دلسوزانه مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنانی است که مصرّانه در جهت تعالی بیشتر این دانشگاه اهتمام می ورزند و در سال جدید نیز به میمنت تقارن بهار، فصلی نو از کار و تلاش در این دانشگاه به ثمر خواهد نشست.
اینجانب به نوبه خود از تمامی خانواده سخت کوش دانشگاه پیام نور که با وجود فراز و نشیب ها همواره صبورانه این دانشگاه را یاری کرده و به سمت اهداف متعالی سوق می دهند، قدردانی کرده و ضمن خدا قوت، سالی پرتلاش و نیکو را برای همه آرزومندم. امید که در سال جدید بتوانیم با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه گام های سازنده برداریم.
 

 
امتیاز دهی