اخبار
1397/12/23 پنجشنبه
دکتر محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز ساوه:
انضباط و قانون مداری اصل اساسی حوزه آموزش است

.

دکتر محسنی در حاشیه بازدید هیات رئیسه دانشگاه از دبیرخانه منطقه چهار ضمن دیدار صمیمانه با رئیس ، اساتید و کارمندان مرکز ساوه در جلسه ای به پرسش ها ، دغدغه ها و مشکلات آنان پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور دراین نشست ابتدا با یادآوری گستردگی و وسعت دانشگاه پیام نور در سراسر کشور گفت : سازمان های بزرگ، چالش ها و مشکلات بزرگ تری دارند که دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نیست. 
وی گفت:اداره کردن سازمانی با این وسعت قطعاً کار عده ی محدودی نیست و در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به دانشجویان نیازمند ایده ها ، نظرات و پیشنهادات و تجربیات تک تک شما عزیزانی هستیم که در تماس مستقیم با دانشجویان می باشید و از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای آنان می باشید.

دکتر محسنی با اشاره به تفویض اختیار در برخی امور به استانها متذکر شد: این قضیه همانند چاقوی دو لبه می باشد که ممکن است پیامدهای مطلوب یا نامطلوبی در برخی حوزه ها داشته باشد و نیازمند بررسی دقیق کلیه جوانب را دارد. وی هم چنین به استفاده از رایانه و الکترونیکی کردن حداکثری فرایندها، جهت پرهیز از بروز مشکلات احتمالی به سبب اعمال سلیقه های شخصی  اشاره داشت.  

 دکتر ملکی راد رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز با اشاره به خانواده دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: بایستی به دنبال ایجاد حس خانواده بودن در کلیه کارمندان دانشگاه اعم از علمی و اداری باشیم و با هم افزایی سعی در حل مشکلات در درون خانواده داشته باشیم. از حاشیه سازی و ایجاد تنش پرهیز کنیم و در نهایت موجبات سربلندی دانشگاه را فراهم سازیم.
در پایان نیز دکتر محسنی خواستار قانون مندی و پایبندی به آن در تمامی حوزه های مربوطه و آموزش را داشت و تاکید کرد: سعی بر این است که با پایبندی درست به قوانین از بروز مشکلات جلوگیری کرده و تلاش کنیم موارد خارج از قانون نداشته باشیم.
دکتر محسنی گفت: هم چنان از عزیزان دعوت می کنم با ارایه ایده ها، تجربیات ، راهکارها و پیشنهادات سازنده و مطلوب ما را در راستای تسهیل، تسریع و خدمات رسانی مطلوب تر به دانشجویان و در نهایت افزایش رضایتمندی آنان یاری نمایید.

 
امتیاز دهی