اخبار
1397/11/26 جمعه
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی:
دانشگاه پیام نور از بنیه و کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نمایندگان مردم شهرستان های ساری و بابل در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه پیام نور مرکز ساری بازدید کردند.
علی اصغریوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این دیدار  با اشاره به جایگاه شاخص دانشگاه پیام نور در آموزش عالی کشور افزود: دانشگاه پیام نور از بنیه و کیفیت آموزشی بالایی برخوردار است و اغلب دانشجویان این دانشگاه وضعیت علمی مناسبی دارند. 
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس همچنین افزود: دانشگاه پیام نور مرکز ساری با داشتن تجهیزات آزمایشگاهی و کتابخانه ای درخور بعنوان یکی از دانشگاههای مهم استان می باشد. 

دکتر علی  نجفی نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید افزود:باید گام های موثری برای توسعه کیفی دانشگاه پیام نور برداشته شود
و با توجه به مزیت هایی چون دسترسی آسان، جذب دانشجویان بومی و اساتید علمی مجرب در دانشگاه پیام نور می توانیم رشد و توسعه علمی را افزایش دهیم.

دکتر نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری با اشاره به اینکه این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دولتی شهرستان است افزود: دانشگاه پیام نور مرکز ساری با دارا بودن ۳۵۰۰ دانشجو و قطب الکترونیکی رشته مدیریت با داشتن ۹۰۰۰ دانشجو امروز یکی از مراکز شاخص در سطح کشور است و راه اندازی مرکز نوآوری و رشد و نیز برگزاری استارتاپ حوزه آسیب های اجتماعی  از فعالیت های عمده پژوهشی و فناوری این مرکز در سال جاری بوده است.

 
امتیاز دهی