اخبار
1397/11/21 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان خبر داد:
افتتاح 12 هزار و 529 مترمربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان از افتتاح 12 هزار و 529 مترمربع فضای آمزوشی، اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در تشریح دستاوردهای ٣٠سال فعالیت دانشگاه پیام نوراستان گفت :دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور یکی از برکات انقلاب اسلامی می باشد و مفتخر است تاکنون با فراهم نمودن بستر آموزش عالی براساس عدالت آموزشی در خدمت هموطنان و مشتاقان عرصه علم و دانش بوده است.
دکتر اویسی  با  بیان اینکه  دانشگاه پیام  نور استان سیستان و بلوچستان در سال ١٣٦9تاسیس شد، گفت: اکنون این دانشگاه با دارا بودن  ١٠مرکز و واحد به عنوان یکی از قطب های علمی و آموزشی در استان به شمار می رود.
رییس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد :تاکنون تعداد 25 هزار نفر موفق به فراغت تحصیل از دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان شده اند و درحال حاضر آمار دانشجویان مشغول به تحصیل دراین دانشگاه حدود١٢ هزار و ٤٥٠نفراست.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در مقطع کارشناسی ١٠٥رشته و در مقطع کارشناسی ارشد ٤ رشته درمحل دارد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نوراستان سیستان و بلوچستان رشد قابل توجهی کیفی و کمی در طول این ٣٠سال پس از انقلاب اسلامی داشته است.

 
امتیاز دهی