اخبار
1397/7/24 سه‌شنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
رقابت در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور سخت و نفس‌گیر بود

.

 معاون فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: رقابت‌ها در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید پیام نور سراسر کشور سخت و نفس‌گیر بود.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدهادی امین‌ناجی در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید پیام نور سراسر کشور که به میزبانی کرمانشاه، برگزار شد، اظهار داشت: از فردا مهیای بیست و سومین مسابقات قرآن و عترت خواهیم شد.
معاون فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با تاکید بر مشخص شدن میزبان بعدی مسابقات سراسری قرآن کریم حضور یکایک دانشجویان در این جشنواره را بسیار مهم عنوان کرد.
امین‌ناجی تاکید کرد: رقابت‌ها در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت نزدیک و بر سر نیم امتیاز بود، سخت و نفس‌گیر بود.
این مسؤول با اشاره به حضور ملا‌محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این جشنواره، گفت: هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی نیست و این تفاهم اقوام و مذاهب مختلف بسیار مهم است.
 
 
آیت‌الله علما:
ابلاغ اسلام وظیفه نسل حاضر نسبت به آیندگان است


 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ابلاغ اسلام را وظیفه نسل حاضر نسبت به نسل آینده دانست و گفت: هر کسی از معنویات کلام‌الله خوشه‌ای می‌چیند.
به گزارش روابط عمومی، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و اساتید پیام نور سراسر کشور که به میزبانی کرمانشاه، برگزار شد، اظهار داشت: هر کسی از معنویات کلام‌الله خوشه‌ای می‌چیند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مرحوم علامه طباطبایی مبنی بر اینکه قرآن راه و مسئله هدایت است، افزود: قرآن راه هدایت و تکامل است، مسئله هدایت آن‌قدر مهم است که نماینده خدا متصدی آن است.
وی با بیان اینکه قرآن را زمان تقصیر و بیان می‌کند، افزود: امام خمینی(ره) حرکتی با این عظمت را در کشور و دنیا راه انداخت هیچ سرمایه‌ای جزو قلم، کاغذ و مفاهیم اسلامی از نظر دنیایی نداشت.
امام جمعه کرمانشاه افزود: از زمان پیغمبر تا کنون در مورد قرآن بحث زیاد شده که به گفته امام(ره) این‌ موارد همه ترجمه است.
علما با آرزوی قرآنی و مدافع اسلام بودن برای همگان، افزود: ابلاغ اسلام وظیفه نسل حاضر نسبت به نسل آینده است.
 

 
امتیاز دهی