اخبار
1397/7/24 سه‌شنبه
مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور در کرمان :
وجود جوانان تحصیل کرده از ارکان توسعه کشور است /نقش بسزای دانشگاه پیام نور در گسترش آموزش عالی

.

نشست صمیمی دکتر ضماهنی مدیر کل نظارت، ارزیابی و کنترل کیفیت دانشگاه با مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدهای استان کرمان بر گزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در دیدار با مدیران ستاد استان و روسای مراکز و واحد های استان کرمان گفت: هدف از سفر به استان ها بررسی وضعیت موجود و رصد اقدامات انجام شده و مشکلات موجود است، زیرا گزارشات نظارت و ارزیابی همواره مبنای تصمیم گیری ها ی کلان خواهد بود.
مدیر کل نظارت و ارزیابی کشور بیان داشت: وجود جوانان تحصیل کرده از ارکان توسعه کشور است و دانشگاه پیام نور زمینه تحصیل اقشار مختلف را در کشور فراهم نموده است و نقش بسزایی در گسترش آموزش عالی درکشور داشته است.
دکتر ضماهنی به تلاش در راستای درآمد زایی اشاره کرد و افزود: درآمد زایی یکی از اولویت های مهم دانشگاه است و این درآمد ها به حساب مرکز و واحدی که آن را کسب نموده واریز خواهد شد.
لازم به ذکر است دکتر محدثی رئیس استان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی، رعایت شایسته سالاری، خرد جمعی، استفاده از ظرفیت های همه همکاران علمی و اداری ،شفافیت مالی ،پرهیز از برخوردهای جناحی و سیاسی را از شاخص های مهم عملکردی خود دانست و بر تداوم این روند تاکید کرد.

 
امتیاز دهی