امضا تفاهم‌ نامه همكاري اداره کل هواشناسی گلستان با دانشگاه پيام نور

دانشگاه پیام نور و اداره کل هواشناسی استان گلستان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه پیام نور گلستان، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان گلستان و اداره کل هواشناسی استان، با حضور دکتر سید بهروز نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان و مهندس نوربخش داداشی، مدیرکل هواشناسی گلستان و تنی چند از مدیران دانشگاه  در محل دفتر ریاست دانشگاه به امضای طرفین رسید.

نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور گلستان  دراین  مراسم  گفت: دانشگاه پیام نور استان  در راستای  ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و پیشبرد برنامه های توسعه، اقدام به امضای تفاهم نامه با اداره کل هواشناسی نموده است.

وی به برخی تعهدات مشترک مطرح شده در این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک، استفاده مطلوب از امکانات، تجهیزات، متخصصین و کارشناسان طرفین، استفاده مشترک از کتابخانه ها، پایان نامه های موجود و همکاری در زمینه برپایی نمایشگاه های علمی و تحقیقاتی و فناوری مشترک از جمله این تعهدات می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: احداث ایستگاه های هواشناسی خودکار توسط اداره کل هواشناسی  در محل مراکز و واحدهای دانشگاه استان،  برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی، ارائه اطلاعات، پیش بینی وضعیت جوی و توصیه های تخصصی هواشناسی و اطلاعیه و اخطاریه های جوی توسط اداره کل هواشناسی از دیگر موضوعاتی است که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

گفتنی است، این تفاهم نامه برای مدت زمان پنج  سال به امضا رسید که با توافق طرفین نیز قابل تمدید است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید