آرشیو اخبار
1397/8/19 شنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
تیم دانشگاه پیام نور نماینده آسیا در لیگ جهانی بسکتبال 3*3 دانشجویان جهان

.

دکتر محمد هادی امین ناجی از حضور تیم بسکتبال 3*3 دانشجویان دانشگاه پیام نور در لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان جهان خبر داد.
 معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: تیم دانشگاه پیام نور که در مسابقات 2018 مالزی با کسب مقام دوم آُسیا موفق به کسب سهمیه ورود به لیگ جهانی شده بود، به نمایندگی از کشور ایران و قاره آسیا در مسابقات لیگ جهانی حضور خواهد یافت.
وی با عنوان اینکه چهارمین دوره لیگ جهانی بسکتبال 3*3 دانشجویان جهان با حضور 16 تیم از 21 لغایت 29 آبان ماه در چین برگزار می شود، افزود: برنده نخست این مسابقات به تور جهانی بسکتبال جهان راه خواهد یافت.
دکتر امین ناجی اعضای تیم 6 نفره دانشگاه پیام نور را شامل؛ مربی: علی شمس الدین سعید، سرپرست: محمد عظیم نژاد و  4 بازیکن به نام های؛ ابراهیم بیگی هرچگانی وشایان پورکاوه دهکردی از دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، محسن عابدی ورنکشی از دانشگاه پیام نور مرکز کرمان و رضا زارعی تابش از دانشگاه پیام نور مرکز اسد آباد عنوان کرد.
وی با عنوان اینکه تیم دانشگاه پیام نور در سال های 2016 و 2017 موفق به کسب مقام های پنجم و ششم این مسابقات شده بود، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با همت و تلاش بازیکنان به فینال این مسابقات دست یابیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر