اخبار
1397/11/29 دوشنبه
موفقیت تازه برای ورزش فارس رقم خورد؛
دانشجوی پیام نور شیراز، اولین ورزشکار ایرانی در حرفه ای ترین لیگ پاورلیفتینگ جهان(wrp)

.

محمد رئیسی، دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز به عنوان اولین ورزشکار ایرانی جواز حضور در حرفه ای ترین لیگ پاورلیفتینگ جهان (wrp) را بدست آورد.
این ورزشکار شیرازی پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات حرفه‌ای پاورلیفتینگ ۲۰۱۷ قهرمانی جهان (wpc)، به حرفه ای ترین لیگ پاورلیفتینگ جهان(Wrp) که مهرماه سال آینده در روسیه برگزار می شود، دعوت شد.
در مهرماه سال 98، حرفه ای ترین لیگ پاورلیفتینگ جهان یعنی wrp  همزمان با مسابقات قهرمانی جهان و جایزه بزرگ روسیه در شهر سنپیترزبورگ برگزار می شود که به نفرات برتر جوایزنقدی وغیر نقدی ارزشمندی تعلق می گیرد.
لیگ wrp حرفه ای ترین لیگ پاورلیفتینگ جهان است که درآن حرفه ای ترین پاورلیفتینگ کارای سطح جهان حضورداشته و سنگین ترین وزنه های تاریخ در این مسابقات جا به جا شده است .
محمد رئیسی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور شیراز، از سال1389 ورزش قدرتی را آغاز واز سال 1394 وارد پاورلیفتینگ شده است که طول این سالها 7 دوره قهرمان و 4 دوره بهترین ورزشکار جوان ایران شده است.
وی در سال 2017 قهرمان wpc جهان و در سال 2018 قهرمان و(اورال) بهترین ورزشکار مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان شد و رکورد اسکوات (277.5)و مجموع 717.5  در دسته 83 را به نام خودش ثبت کرد.
این ورزشکارشیرازی ،موفقیت های خود را مدیون زحمات وتلاشهای مربیان خود آقایان مهدی زارع و سید مهدی هاشمی و خانواده اش ذکر کرد وابراز امیدواری کرد با عنایت خداوند و دعای خیر مردم، حضور موفقی در در مسابقات بین المللی آتی داشته باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر