اخبار
1397/10/25 سه‌شنبه
دوازدهمین گردهمایی مسئولان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور برگزار شد
معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی: گسترش ورزش همگانی ضامن پرورش نسلی سالم و پویاست

.

دکتر محمد هادی امین ناجی گسترش ورزش همگانی را ضامن پرورش نسلی سالم، پویا و پاک دانست و گفت: دانشگاه پیام نور با قریب 500 هزار دانشجو، وظیفه بسیار سنگینی برای تامین خواسته ها و نیازهای آنها برعهده دارد و چنانچه در کنار ورزش های قهرمانی، ورزش های همگانی را نیز توسعه بخشیم، میزان تعلق خاطر دانشجویان علاقه مند به ورزش و همچنین تعداد جمعیت پاک و سالم جوان کشور را افزایش خواهیم داد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در دوازدهمین گردهمایی مسئولان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، افزود: دانشگاه پیام نور طی سال های 96 و 97، گام های بلند و ارزشمندی در زمینه ورزش قهرمانی برداشت و افق 98 را باید بر پایه گسترش ورزش های همگانی قرار دهد.
وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور در عرصه های ملی و بین المللی ورزشی را یکی از مهم ترین دستاوردهای این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه انتظاراتی از مسئولان در حوزه ورزش دارند و وظیفه ما نیز این است که با تامین خواسته های به حق آنها، گامی مهم در زمینه سلامت و پویایی آنها برداریم چرا که جامعه سالم درگرو نسل جوان سالم است.


دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور نیز در این گردهمایی از برگزاری دومین همایش پژوهش های کاربردی در والیبال به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان در 2 اسفند خبر داد.
وی تدوین برنامه هدفمند ورزش دانشگاه پیام نور برای سال 98 را یکی از اولویت های اداره کل تربیت بدنی دانشگاه عنوان کرد و از مسئولان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور خواست نظرات و پیشنهادات خود را برای تدوین این برنامه ارائه دهند.
دکتر نصیرزاده تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با وجود تنگناهای مالی در عرصه های ورزش قهرمانی ملی و بین المللی به ویژه در سال های 96 و 97 بسیارخوش درخشیده است و باید با افزایش کیفیت مسابقات این روند را حفظ و ارتقا بخشد.
دوازدهمین گردهمایی مسئولان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.


 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر