اخبار
1397/7/24 سه‌شنبه
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری:
حمایت مادی و معنوی دانشگاهیان پیام نور از راهپیمایی مسلمانان در اربعین حسینی.

.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به حمایت خودجوش دانشگاهیان پیام نور در موکب هایی که در نجف و عراق برقرار شده، از راهپیمایی عظیم مسلمانان در اربعین سید و سالار شهیدان گفت: مشارکت در این راهپیمایی عظیم علاوه بر ثواب فراوانی که بارها در روایات درخصوص زیارت امام حسین(ع)عنوان شده، موجب تامین امنیت مسلمانان شیعه و سنی، تعامل کشورهای همسایه، شناخت شیعه در جهان و آرامش معنوی مسلمانان می شود.
حجت الاسلام والمسلمین نبوی افزود: در آستانه اربعین امام حسین (ع)، دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مصمم هستند تا با شرکت در این راهپیمایی عظیم اربعین ، هم از نظر مادی و هم معنوی در این حرکت مردمی سهیم شوند .
وی ضمن دعوت از کلیه مسئولان، کارمندان و اساتید برای ارائه کمک های مادی و معنوی به موکب های دانشگاه اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین سالیان بسیاری است که توسط علما و زوار مسلمان شیعه و سنی از شهرهای مختلف عراق و کشورهای همسایه به سمت کربلا برگزار می شود و حضور گسترده و یا حمایت مادی و معنوی از این راهپیمایی به طور قطع همبستگی ، اتحاد و همدلی مسلمانان شیعه و سنی را به رخ جهانیان خواهد کشید و نقشی موثر در تبیین جایگاه اسلام و شیعیان در سطح جهان خواهد داشت.
وی اذعان داشت: راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی ارزشی و مردم نهاد است و تمامی هزینه های آن توسط مردم اداره می شود و خوشبختانه با وجودی که دشمنان بارها با تهدیدهای مختلف خواسته اند مانع برگزاری این راهپیمایی شوند، با عشق مردم به حضرت اباعبدالله الحسین ناکام مانده اند.
وی با عنوان اینکه اجر معنوی کمک های مردمی در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است، ابراز امیدواری کرد: با حمایت همه جانبه بتوانیم در این مسیر ارزشی و اسلامی گامی موثر برداریم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر