آقای دکتر مرادی رئیس مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه پیام نور : همكاري دانشگاه پيام نور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص برگزاري دوره‌هاي ايران‌شناسي و دانش افزایی زبان فارسی در اين ديدار كه با هدف آشنايي با ظرفيت‌ها و امكانات آموزشي و رفاهي دانشگاه پيام نور در خصوص برگزاري دوره‌هاي دانش‌افزايي زبان فارسي و ايران‌شناسي برگزار شد، طرفين در زمينه نحوه و ميزان مشاركت در برگزاري اين دوره‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند. در اين ديدار كه با هدف آشنايي با ظرفيت‌ها و امكانات آموزشي و رفاهي دانشگاه پيام نور در خصوص برگزاري دوره‌هاي دانش‌افزايي زبان فارسي و ايران‌شناسي برگزار شد، طرفين در زمينه نحوه و ميزان مشاركت در برگزاري اين دوره‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مرادي، رييس مركز زبان فارسي دانشگاه پيام نور در آغاز اين ديدار نسبت به انجام طرح‌هاي آموزشي مشترك با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، آمادگي اين دانشگاه را اعلام كرد و سوابق مربوط به اجراي دوره‌هاي دانش‌افزايي زبان فارسي و ايران‌شناسي ويژه دانشجويان خارجي را برشمرد.

وي در اين بخش از سخنانش گفت: دوره‌هاي دانش‌افزايي به مدت ۱۰ روز به صورت متمركز در محل مركز مطالعات دانشگاه پيام نور برگزار مي‌شود.

مرادي همچنين با بيان اينكه دانشگاه پيام نور در تمامي استان‌هاي كشور داراي شعبه است و اين مهم امكان‌ برگزاري دوره‌ها را در ديگر شهرها استان‌هاي كشورمان فراهم آورده، آن را از نقاط قوت دانشگاه پيام نور عنوان كرد.

در ادامه محسن شجاع‌خاني، سرپرست اداره‌كل همكاري‌هاي عملي و دانشگاهي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، ضمن بيان سخناني، برگزاري دوره‌هاي دانش‌افزايي و اعطاي فرصت‌هاي مطالعاتي و بورسيه‌هاي تحصيلي ويژه دانشجويان خارجي كه از سوي نمايندگي‌هاي فرهنگي ايران در ديگر كشور‌ها معرفي مي‌شوند را از شاخص‌ترين برنامه‌هاي اين اداره‌كل دانست.

وي تأكيد كرد: در مسير انجام اين مأموريت، دانشگاه پيام نور مي‌تواند نقش مهمي ايفا كند.

شجاع‌خاني همچنين با اعلام آمادگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي براي تنظيم و امضا سند يادداشت، تفاهم همكاري دوجانبه را يكي از راه‌هاي توسعه و گسترش همكاري‌هاي علمي دانست.
منبع: http://upna.ir/?p=85982
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر