كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1393/10/16 سه‌شنبه مدارک مورد نیاز جهت انجام امورات فارغ التحصیلی

مراحل تسویه حساب جهت فارغ التحصیلی:

- دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده نموده­اند بعد از اتمام تحصیل می­بایست به آموزش مراجعه نمایند و بعد از اطمینان از فارغ التحصیلی خود، نامه ای را از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه مبنی بر معرفی خود جهت گذراندن دوره خدمت، به آن واحد تحویل داده و نظام وظیفه بعد از تعیین یگان، نامه­ای به این دانشگاه ارسال نموده که جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلی برادران الزامی می­باشد.

- برای دارندگان کارت پایان خدمت و معافیت خدمت ارائه اصل کارت و تصویر آن (برگA5) الزامی می­باشد.

- متعهدین ادارات که از گذراندن دوره خدمت معاف بوده­اند می­بایست یک فرم از واحد دانش آموختگان به اداره خود برده و پاسخ آن را به این واحد تحویل دهند. ارائه گواهی خدمت الزامی می باشد.

- دانشجویانی که در دوره کارشناسی خود درس پروژه داشته­اند می­بایست کار خود را بعد از تأیید استاد مربوطه و آموزش تحویل کتابخانه دانشگاه دهند.

- عدم دارا بودن بدهی مالی

- ارائه اصل شناسنامه و تصویر صفحات اول و توضیحات شناسنامه کاملا خوانا (برگه A5)

- ارائه اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن در یک طرف برگه A5

- ارائه دوازده قطعه عکس پشت نویسی شده تمام رخ جدید با زمینه سفید بدون عینک و با حجاب کامل

- ارائه کارت دانشجویی

- ارائه دو فیش بانکی به شماره حساب 2178609001007 به حساب بانک ملی ایران به مبلغ 12000ریال

- دانشجویانی که وام دارند در زمان تشکیل پرونده و دریافت فرم تسویه حساب به امور دانشجویی جهت تسویه حساب و یا دفترچه قسط بندی مراجعه نمایند.

- دانشجویان می­بایست در طول ترم فیش­های واریزی خود را به دانشگاه تحویل دهند و کپی آن را نزد خود نگه دارند. ارائه تمامی فیش های واریزی در زمان تسویه حساب الزامی است.

- ارائه اصل مدرک پیش دانشگاهی  و دیپلم به همراه تصویر آن.

- دانشجویان فارغ التحصیل بعد از اطمینان از گذراندن تمامی دروس، از واحد فارغ التحصیلی نوبت تسویه حساب گرفته و بعد از تکمیل پرونده می­توانند یک گواهی مبنی بر اتمام دوره کارشناسی از این واحد دریافت نمایند.

- بدیهی است اصل مدرک گواهینامه موقت تحصیلات بعد از ارسال پرونده به استان ، از طرف استان به این واحد ارسال خواهد شد که به دانشجو اطلاع داده خواهد شد.
تذکر :
دانشجو موظف است پس از اتمام دروس، کارتکس رشته خود را از قسمت فارغ التحصیلان - کارتکس رشته ها دریافت نماید و پس از اخذ کارنامه کلی از سیستم جامع دانشگاهی گلستان و وارد کردن نمرات مربوطه در کارتکس، فایل اکسل(Excel) کارتکس را به امور فارغ التحصیلان تحویل دهد.  

1