اخبار
مسئول بسبج دانشجویی مرکز تهران شرق انتخاب شد
 
به گزارش روابط عمومی مرکز تهران شرق، سرکار خانم لیلا حاتمی از طرف مجید درویشی سرپرست ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران به عنوان سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق انتخاب شدند و امروز دوشنبه مورخ 2/9/ آبان ساعت 11 صبح در دفتر دکتر مقدسی معارفه ایشان انجام شد.
این جلسه با حضور ریاست محترم دانشگاه دکتر سید جواد مقدسی، دکتر علیزاده ریاست اسبق دانشگاه پیام نور استان تهران، آقای حشمتی جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، محمد رضایی مسئول بسیج دانشجویی استان تهران، آقای الویری مدیر فرهنگی دانشگاه، و جمعی از بسیجیان برادر و خواهر برگزار گردید.
دکتر مقدسی ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به نیروهای ارزشی بسیج، ابراز امیدواری کردند، گفتند تشکیل بسیج عمومی توسط حضرت امام (ره) توانسته است از آرمانها و ارزش های انقلاب صیانت کند و در مقابله با تهاجم نیروهای دشمن بسیار مفید و تاثیر گذار بوده است. ایشان موضوع حجاب و عفاف را از موضوعات بسیار مهم تلقی کردند و از مسئولین بسیج خواستند به عنوان مشاورین ارزشی در این مسیر ما را یاری نمایید.
در ادامه آقای اسماعیل حشمتی جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، ضمن تشکر و قدردانی از دکتر مقدسی، گفتند مسئولین بسیج باید از سه مولفه که حضرت امام (ره) بر آن تاکید داشتند، دفاع کنند. اول سیاست که امروز افرادی پروژه جدایی دین از سیاست را دنبال می کنند. دوم حوزه اقتصاد کاپیتالیزم سرمایه داری و اشرافی گری و سوم مسائل اجتماعی که همان اومانیسم یعنی فرد گرایی و انسان محور امور باشد، مقابله کنند. وی همچنین شاخصه های مورد نظر معظم له یعنی معرفت، تربیت، بصیرت و مهارت را از مشخصه های یک بسیجی عنوان کردند.
 مقدسی ریاست محترم دانشگاه ابلاغ خانم حاتمی را به ایشان تقدیم کردند و آرزو موفقیت برای ایشان را داشتند. در ادامه مسئولین بسیج از دکتر علیزاده که در زمان تصدی گری خود همکاری لازم را با مجموعه بسیج داشتند تشکر کردند و به رسم یاد بود یک جلد کلام الله مجید به ایشان هدیه کردند. این جلسه ساعت 12 ظهر با ذکر صلوات به پایان رسید و همگی به اقامه نماز جماعت پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر