اخبار معاونت اداری، مالی و عمرانی
1398/8/8 چهارشنبه
معاون اداری ،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور:
تسریع در روند بهره برداری از پروژه های عمرانی با تخصیص بموقع اعتباریکی از اولویت دانشگاه در سال جاریست.

.

دکتر حسن علیزاده معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور که به اتفاق دکتر سیدعلی رضویان امرئی مدیرکل عمرانی دانشگاه به منظور بازدید از پروژه های عمرانی استان مازندران سفر یکروزه ای به این استان داشت پس از پایان بازدید در جمع مسئولان و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران در مرکز ساری با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل توجه این پروژه ها ابراز امیدواری کرد که تعدادی از این پروژه ها در هفته دولت و یا دهه مبارک فجرامسال به بهره برداری برسند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه پیام نورافزود: بطور جدی پیگیر هستیم که با تخصیص بموقع اعتبار به پروژه های مذکور در روند بهره برداری آنها تسریع صورت بگیرد.

وی خواستارآن شد که با توجه به ظرفیتهای شهرستان های سوادکوه واحد آموزشی مستقل و مجهز در قائمشهر متناسب با شان و جایگاه این دانشگاه برپا شود.

معاون اداری ،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: تعدادی از این پروژه ها از طریق مشارکت عمومی و بخش خصوصی قابلیت پیگیری و اجرایی را دارد از جمله مجموعه هایی چون ماه فروزمحله ساری و آلوکنده نکا استعداد خوبی برای تبدیل شدن به مجتمع رفاهی و فرهنگی دارند و دانشگاه در این زمینه آماده هرگونه همکاری است.

وی از رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران خواست تا  ضمن شناسایی ظرفیت های دانشگاه و املاک در اختیار مراکز و واحدها بمنظور توسعه سرمایه گذاری های مربوطه ظرف یک ماه آینده با بهره گیری از توان فکری و اندیشه ای مجموعه های داخل و بیرون دانشگاه سند جامع درآمدزایی استان را به تفکیک مراکز و واحدها تهیه کنند.

علیزاده همچنین ازمسئولین این دانشگاه خواست تا ازظرفیت ستاد جذب سرمایه گذاری استانداری هم برای پیشبرد این نقشه راه استفاده کند.

در ابتدای این نشست دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران با ابراز قدردانی از سفر یکروزه دکتر علیزاده و دکتر رضویان به استان مازندران گفت:در جریان این سفر از 7پروژه عمرانی استان در شهرهای تنکابن،نوشهر،محمودآباد،آمل،قائمشهر،15خرداد  و ماه فروزمحله ساری بازدید صورت گرفت و تصمیمات خوبی برای تسریع و تسهیل در روند اجرایی آنها اتخاذ شد.

 وی افزود:حدود 15هزار دانشجو در سطح 17مرکز و واحد این استان مشغول تحصیل هستند.

دکتر حسین نازک تبار رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ساری از تحصیل 3800دانشجو در این مرکز دانشگاهی خبرداد و گفت:مرکز ساری قطب الکترونیکی رشته مدیریت  در سطح کشور با 9200دانشجو است .به گفته وی در حال حاضر مشکل عمده این مرکز دانشگاه ساختمان نیمه تمام و دردست احداث است که برای بهره برداری آن به اعتبار بیشتری نیاز داریم. وی افزود:با برگزاری کلاسهای آموزش آزاد و کارگاههای روان شناختی درآمدزایی استان مازندران از رتبه 28به رتبه 10بهبود یافت.

با تنها کانال رسمی معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در پیام رسان های تلگرام، ایتا و سروش همراه باشید.

t.me/hamkarpnu

https://eitaa.com/hamkarpnu

https://sapp.ir/edari.pnu.ac.ir

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر