همایش
1402/7/10 دوشنبه
در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور صورت گرفت:
برگزاری پیش نشست تخصصی کنگره بین‌المللی اندیشمندان قرآن‌پژوه

.

دانشگاه پیام نور یکی از پیش نشست های تخصصی کنگره بین‌المللی اندیشمندان قرآن‌پژوه را با عنوان قرآن و علوم شناختی برگزار کرد. 

به گزارش روابط عمومی دکتر محمدهادی امین ناجی دبیر علمی نشست تخصصی قرآن و علوم شناختی که به صورت حضوری و مجازی در سازمان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش‌عالی قرآنی کشور درصدد است کنگره بین‌المللی اندیشمندان قرآن‌پژوه را با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در 28 دی ماه امسال برگزار کند.

وی تصریح کرد: بالغ بر 15 پیش نشست برای این کنگره در نظر گرفته شده است و دانشگاه پیام نور امروز یکی از پیش نشست های کنگره با موضوع قرآن و علوم شناختی را برگزار کرد.

در این نشست دکتر بهمن زندی به موضوع مطالعات میان رشته ای زبان شناسی قرآن، دکتر آرزو نجفیان به موضوع ترجمه متون قرآنی در سده های نخستین اسلامی، دکتر شیرین ابراهیم پور با موضوع زبان شناسی شناختی قرآن، دکتر امینی میلانی با موضوع رابطه دین و اقتصاد از منظر قران، دکتر براهیم نیک صفت با موضوع مراحل شناخت در قرآن و دکتر حسین زارع در موضوع مولفه های شناختی در قرآن و روان شناختی نوین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر