استان ها
1403/2/29 شنبه
در بازدید معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور از مراکز و واحدهای استان آذربایجان شرقی:
ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه

.

به گزارش روابط عمومی همزمان با دهه کرامت دکتر پریمی معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور از مراکز و واحدهای شبستر، مرند، آذرشهر و اسکو در استان آذربایجان شرقی بازدید و نشست های صمیمی با  کارکنان و اعضای علمی داشت. 

دکتر پریمی در بازدید از شرکت های مستقر در مراکز رشد و فناوری دانشگاه های پیام نور شبستر و بنیس و طی رونمایی از چند محصول نوآورانه، ضمن حمایت و پاسخگویی به دغدغه های مدیران مجموعه ها اظهار داشت: از افزایش شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه پیام نور استقبال و حمایت می کنیم.

وی همچنین ضمن بازدید از مرکز مرند گفت: روند پیشرفت عملیات عمرانی احداث ساختمان در زمین جدید دانشگاه پیام نور واحد بناب مرند رضایتش بخش می باشد.

دکتر پریمی همچنین از امکانات و تجهیزات کارگاه کامپیوتر، آزمایشگاه، موتورخانه، محوطه و سالن ورزشی مراکز و واحدها بازدید کرد. 

معاون اداری و مالی همچنین در برنامه های خود به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، ضمن نشست و دیدارهای صمیمی با همکاران اداری و علمی مراکز و واحدهای آذربایجان شرقی و تشریح اهم دستاوردهای سال گذشته و تبیین اهداف مد نظر سال جاری، با اهدای لوحی از مدیران روابط عمومی مراکز و واحدهای دانشگاهی تقدیر نموده و از بابت انعکاس دستاوردها و تبیین اهداف و رسالت دانشگاه پیام نور تشکر کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر