استان ها
1402/12/16 چهارشنبه
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
️شیراز میزبان اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌ نور سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از برگزاری اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت به میزبانی استان فارس در ۱۷ اسفند جاری خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور دکتر مهدی محمدی با بیان اینکه در جشنواره امسال در بخشهای آوایی،معارفی،پژوهشی،فن آوری و رسانه،هنری، ادبی،صحیفه سجادیه،نهج البلاغه و نوآوری قرآنی دریافت آثار و برگزاری مسابقات در دستور کار قرار گرفت گفت: بالغ بر ۶ هزار دانشجو از سراسر کشور در سامانه جشنواره بیست و هفتم ثبت نام کردند.
وی همچنین با اشاره به اینکه مسابقه کتبی در بخش‌های معارف، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت برخط با حضور ۲ هزار دانشجوی متقاضی برگزار شده است و نفرات برتر انتخاب شده اند یادآور شد: آثار ثبت شده دانشجویان در بخش‌های غیرآوایی از جمله بخشهای هنری، ادبی،پژوهشی، تولید نرم افزار و چند رسانه ای نیز در مرحله داوری است.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی بیان کرد: در بخش معارفی 2268، آوایی 1196 ، نوآفرینی قرآنی 196، هنری 1479 ، پژوهشی 272 ، صحیفه سجادیه 330،فناوری 66 ،نهج البلاغه 521 و ادبی 272 شرکت نموده اند.
دکترمحمدی اظهار داشت: مرحله مقدماتی بخش آوایی شامل قرائت به روش تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ جزء،۱۰ جزء، ۲۰ جزء، و حفظ کل قرآن کریم، اذان،همخوانی و تواشیح، مداحی و دعا خوانی در مراکز و واحدها و مرحله استان‌ها برگزار شده و در روز چهارشنبه ۲ اسفند مرحله کشوری آوایی به صورت برخط برگزار و برگزیدگان جهت مرحله نهایی در روزهای ۱۵ تا ۱۷ اسفند به صورت حضوری در شیراز مسابقه خواهند داد.
سرپرست معاونت فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی در پایان افزود : مراسم اختتامیه ۱۷ اسفند با حضور مسئولین کشوری و استانی به میزبانی سومین حرم اهل بیت (ع) با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر