استان ها
1402/9/24 جمعه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور در پی شهادت دانشجوی استان سیستان و بلوچستان
رئیس دانشگاه پیام نور شهادت دانشجوی این دانشگاه را تسلیت گفت

.

دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با صدور پیامی شهادت پاسدار مدافع امنیت محمد حسن براهویی، دانشجوی دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان که در حادثه تروریستی شهرستان راسک به فیض شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:

بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحیم 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

دانشگاه پیام نور مفتخر است باری دیگر شهیدی از سلاله پاکان و صالحان این مرز و بوم را تقدیم انقلاب عزیز نموده و خبر از شهادت مظلومانه پاسدار دلاور و مدافع امنیت؛ دانشجوی شهید «محمد حسن براهویی» دهد. 
یقیناً شهادت افتخاری بس عظیم است که تنها نصیب بندگان مخلص پروردگار شده و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیقی مضاعف برای شهیدان این مرز و بوم است که در راه صیانت از امنیت و آسایش مردم عزیز از جان شیرین خود گذشتند و از جایگاهی والا در پیشگاه خداوند سبحان متنعم شده‌اند، همچنانکه شهید بزرگوار «شهید محمدحسن براهویی» از شهدای عزیز اهل تسنن، در راه دفاع از امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد و در راستای دفاع از کیان و خاک پاک میهن اسلامیمان، خون پاک شهدای اهل تشیع و اهل تسنن آمیخته برای اعتلای اسلام و ایران عزیز بر زمین ریخته شد.
اینجانب به نمایندگی از جامعه‌ی بزرگ دانشگاهان پیام نور، شهادت بسیجی دلاور محمدحسن براهویی را به خانواده ایشان، مردم نجیب استان سیستان و بلوچستان به خصوص مردم با بصیرت شهرستان راسک و دانشگاهیان فرهیخته میهن اسلامی مان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شفای مجروحان عزیز این حادثه تروریستی، به ویژه دانشجوی عزیز دانشگاه پیام نور راسک برادر محمدعلی حسنی، آرزوی صحت و عافیت عاجل داریم. 
در پایان از درگاه خداوند متعال مسالت می نمائیم روح بلند این شهید سرافراز را با ارواح طیبه شهداء و صدیقین و صالحین محشور فرماید.
ابراهیم تقی زاده 
رئیس دانشگاه پیام نور
جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر