استان ها
1402/3/31 چهارشنبه
برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)؛
در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشن بزرگ ازدواج دانشجویی ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه پیام‌نور اردکان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی،در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، جشن بزرگ ازدواج دانشجویی ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه پیام‌نور اردکان با حضور امام جمعه محبوب اردکان، شهردار و اعضای شورای شهر، معاون فرماندار، مسئولین ادارات، برخی از روسای سابق دانشگاه، مدیران دانشگاه پیام‌نور استان و جمع کثیری از دانشجویان برگزار شد.
در این برنامه امام جمعه اردکان ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام که فرمودند؛ هیچ ایامی مثل ایام دهه اول ماه ذی الحجه برای انجام اعمال صالح نزد خداوند متعال محبوبتر نیست، بر استفاده از این فرصت مغتنم تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این برنامه با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج و ازدواج آسان، گفت: در این شرایط خاص و ویژه اقتصادی همه ما وظیفه داریم فرهنگ ازدواج آسان را ترویج کنیم.
وی به زوج های جوان توصیه کرد که در زندگی خانوادگی، اخلاق خوش را فراموش نکنند و عفو و گذشت داشته باشند و باهم مهربان باشند.
همچنین در بخش دیگری حجه‌السلام والمسلمین جناب آقای صدرالساداتی رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان یزد با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج، از دانشجویان و خانواده ها خواست با پیروی از ائمه شرایط ازدواج آسان را فراهم آورند.
برگزاری نمادین عقد، اهدای هدایا به زوجهای جوان، قرعه کشی سفر مشهد مقدس برای ۴ زوج، تقدیر از دانشجویان فعال و ... از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر