استان ها
1402/3/3 چهارشنبه
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان ؛
در جنگ روایت‌ها، باید جریان روایت پیشتاز دستگاه را داشته باشند

.

حضور خانم جنگجوی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمان و عضو هیات رئیسه شورای روابط عمومی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان
اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.
در این دیدار که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد شورا ارائه داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ کرمان، روابط عمومی را از کانون‌های مهم هر مجموعه دانست و گفت: در جنگ‌های ترکیبی و نرم، یکی‌ از بحث‌هایی که از آن استفاده می‌شود، در اختیار گرفتن ذهن دیگران است.
وی ادامه داد: اگر ذهن در اختیار تفکری قرار گرفت که جریان مهاجم دوست دارد، خیلی از سنگرها سقوط می‌کند و از درون می‌پاشد.
امام جمعه کرمان افزود: صحنه جنگ و نقطه اصلی درگیری را باید خوب بشناسید، با برنامه پیش رفت و اراده و انگیزه لازم برای برخورد با جبهه مهاجم را داشت. 
وی دانش را لازمه کارها دانست و گفت: در جنگ روایت‌ها، باید جریان روایت پیشتاز را دستگاه داشته باشند و مباحث را صحیح انتقال دهند. 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ابراز داشت: روابط عمومی‌ها مغز متفکر دفاع درست از محیط کار هستند  که نباید اجازه دهند ذهن‌ها به سمت غیرواقعی برود.
حجت‌الاسلام علیدادی گفت: روابط عمومی‌ها افسران میدانی هستند که باید بهترین شکل از مجموعه دفاع کرده و ذهن مخاطب را با واقعیت‌ها مدیریت کنند و اجازه ندهند اذهان دچار نوسان و خدشه شوند.
وی گفت: جمهوری اسلامی پنجمین دهه پیروزی خود را پشت سر می‌گذارد، دولت‌ها تغییر می‌کنند اما همه ما طرفدار نظام هستیم و نتیجه کار ما در سبد جمهوری اسلامی خودش را نشان می‌دهد.
وی خطاب به روابط عمومی‌ها افزود: با تیم منسجم، هماهنگ و همراه در سطح استان نقش خود را با نگاه خدمت به نظام انجام دهیم.
مجتبی اسدی‌زاده تشکیل شورای‌های روابط عمومی شهرستان‌ها را در ۱۰ نقطه انتخابیه اشاره کرد و گفت: بیش از هزار نفر از کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌ها در انتخابات شرکت کردند. 
وی افزود: روابط عمومی‌ها در قالب روایت پیشرفت همت دارند که به تبیین اقدامات و برنامه‌ها بپردازند، ضمن اینکه اقناع افکار عمومی، امید بخشی و امیدآفرینی بحث مهم در دستور  کار است.
اسدی‌زاده ابراز داشت: در مسیر خدمت به نظام در کنار مسئولان هستیم و رسالت تیم اطلاع‌رسانی و امیدافرینی و توجه به تاکیدات رهبری است.
وی گفت: شبکه گستره‌ای از روایت پیشرفت در حوزه روابط عمومی ها شکل گرفته است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر