استان ها
1402/2/11 دوشنبه
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خبرداد:
نخستین جشنواره رسانه و فضای مجازی تیرماه سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد

.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: به منظور استفاده بهینه از ابزار قدرتمند رسانه و فضای مجازی برای روایت پیشرفت های کشور و ایجاد امید و انگیزه دردانشجویان؛ اولین جشنواره مجازی «کار خودمونه» روایت دانشجویی از پیشرفت های علمی ، فرهنگی و هنری دانشجو، دانشگاه یا شهر و روستای محل سکونت دانشجویان پیام نور، در قالب تولیدات چند رسانه ای و بازنشر آنها در فضای مجازی تیرماه سال جاری به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.
دکتر میرزایی هدف از برگزاری این جشنواره تشویق دانشجویان به شناسایی دستاوردهای علمی، صنعتی، فرهنگی و ... در محل زندگی و معرفی آن به دیگران، روایت پیشرفت های کشور در نقاط کمتر دیده شده، ایجاد امید و انگیزه در دانشجویان با اطلاع و شناخت از پیشرفت های کشور، ترغیب دانشجویان به استفاده مفید از توانمندی های رسانه ای، استفاده از فرصت شرکت در جشنواره برای ترغیب بازنشر محصولات تولید شده در فضای مجازی، امکان مشارکت تعداد زیادی از دانشجویان با استفاده از ابزارهای رسانه ای موبایلی و ارسال آثار از طریق پیام رسان ها، شناسایی و توانمند سازی دانشجویان علاقمند و مستعد در حوزه تولیدات رسانه ای، ایجاد شبکه ای از دانشجویان توانمند کشور در جهت تولید و توزیع محصولات رسانه با محتوای دانشجویی عنوان کرد.
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: موضوع جشنواره روایت رسانه ای از دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری، صنعتی، کارآفرینی و ... در سه سطح فردی ( شخص دانشجو)،  دانشگاه پیام نور محل تحصیل، یا  سکونت و در سطح کشور است.
دکتر میرزایی تصریح کرد؛ محورهای جشنواره تولیدات رسانه ای در بخش تولیدات تصویری شامل: نماهنگ و کلیپ، موشن گرافی، انیمیشن، تیزر، فیلم کوتاه،  در بخش گرافیک: پوستر، اینفوگرافی، عکس نوشته، کاریکاتور، عکاسی، نقاشی دیجیتال و در بخش تولیدات صوتی: پادکست، نمایش رادیویی، گویندگی ـ اجرا و دکلمه، نشریه صوتی، کتاب صوتی است.
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور ادامه داد؛ تمامی دانشجویان عزیز پیام نور در سراسر کشور می توانند تولیدات رسانه ای خود را به صورت فردی یا تیمی ( در گروه های 2 یا 3 نفره دانشگاهی) در موضوع و محورهای ذکر شده ارسال نمایند بطوریکه  هر دانشجو می تواند حداکثر 3 اثر، ارسال نماید.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر