استان ها
1402/1/27 یکشنبه
طی احکامی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور
مدیران جدید سازمان مرکزی دانشگاه منصوب شدند

.

طی احکامی از سوی ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور معاون اداری مالی و 8 مدیر جدید در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین و قبول مسئولیت توسط مدیران جدید گفت: پست های مدیریتی مسولیتی سنگین بر دوش افراد می گذارد، یکی از استراتژی های مدیریتی دانشگاه چرخش سکان مدیریتی جهت انتقال تجربیات مدیران پیشکسوت به مدیران جوان و صاحب ایده در مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: بودجه دانشگاه در سال 1402 در مقایسه با سال گذشته رشد مناسبی داشت لذا دانشگاه باید بتواند نقش خود را در کشور بهتر ایفا کند.
دکتر تقی زاده همچنین به برخی از ماموریت های معاونت مالی و اداری دانشگاه اشاره کرد و افزود: معاونت اداری و مالی علاوه بر ایجاد کارگروه های مشورتی و ایجاد برنامه هایی برای افزایش درآمدزایی غیرشهریه ای در سطوح استانی، باید همچنان بتواند تکریم همکاران علمی و اداری و افزایش رفاهیات و امور معیشتی همکاران را مد نظر قرار دهد.
در این نشست همچنین حجت الاسلام والمسملین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت: در قبول مسولیت های نظام جمهوری اسلامی باید از خداوند بخواهید تا به شما قدرتی دهد تا در مقامی که قرار میگیرید خدمت به خلق خدا در اولویت باشد.
لازم به ذکر است در این مراسم دکتر علی پریمی رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان سمنان به عنوان سرپرست جدید معاونت اداری و مالی دانشگاه منصوب و از زحمات دکتر فرید اجلالی تقدیر شد.
همچنین در این مراسم دکتر خادمی به عنوان سرپرست جدید دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، دکتر سید سجاد سجادی خواه به عنوان سرپرست مرکز سنجش و آزمون،  دکتر مهدوی آرانی به عنوان سرپرست دبیرخانه هیات اجرایی جذب، دکتر میثم موسی پور به عنوان سرپرست امور حقوقی دانشگاه، دکتر آبرود به عنوان سرپرست مجلس و امور استان ها دانشگاه، خانم دکتر قنبری به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر عبادی به عنوان سرپرست دانشکده الهیات و معارف اسلامی و همچنین سرکار خانم دکتر محمدی بدر به عنوان سرپرست دانشکده ادبیات و زبان های خارجی منصوب و معارفه شدند.
گفتنی است در این مراسم از مدیران پیشین تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر