استان ها
1399/11/6 دوشنبه
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
دانشگاه پیام نور در زمینه غیر حضوری و خدمات به دانشجویان نسبت به سایر دانشگاهها سرآمد و پیشگام است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نشست با روسا و مدیران دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه مفتخرم بیش از دو دهه توفیق خدمت در دانشگاهها را دارم، گفت: بخش عمده ای از تجربیات خودم را ره آورد دانشگاه می دانم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه فلسفه وجودی دانشگاه پیام نور غیر حضوری بود، اظهار داشت:دانشگاه پیام نور در این ایام کرونا نسبت به سایر دانشگاهها در حوزه غیر حضوری و برگزاری آنلاین کلاسها نسبت به سایر دانشگاهها پیشگام و سرآمد است که این نشان از کیفیت عالی آموزش و پژوهشی دانشگاه پیام نور می باشد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به بیماری کرونا و تشبیه به اینکه بعد از این بیماری در دنیا و شرایط دیگری زندگی می کنیم، اظهار داشت:این بیماری برکاتی هم داشته نمونه بارز این دانشگاه پیام نور توانسته تهدید را به فرصت تبدیل کند و تمام کلاسها و دوره های خود را غیرحضوری و با کیفیت برگزار کند.

در ادامه این دیدار دکتر محمد خیری رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه و با اشاره به ظرفیت اعضای هیات علمی، گفت:دانشگاه پیام نور آمادگی کامل دارد با صنایع استان در طرح های پژوهشی و آموزش های و برگزاری دوره های کوتاه مدت و ضمن خدمت برای سایر ارگانها همکاری کنید.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر