استان ها
1399/10/16 سه‌شنبه
طی مراسمی در دانشگاه پبام نور مرکز شازند؛
اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور ، به مناسبت ایام فاطمیه و اولین سالگرد عروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده نشستی با حضور  سرهنگ اکبری فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شازند،دکتر حسن شفیعی رئیس و تعدادی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در سالن شورا  برگزار شد.
در این مراسم که به همت  واحدفرهنگی برگزار شد، دکتر شفیعی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه مطالبی را پیرامون مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) ارائه کرد و با برشمردن صفات و اخلاقیات برجسته شهید سلیمانی بر نقش مثبت آن در اعتلای اهداف نظام تاکید کرد.
در ادامه سرهنگ اکبری در وصف شجاعت و دلاوری و خدمات ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی،فتنه های سالهای گذشته در ایران، ایراد سخن کرد.
وی گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده توکل، اعتقاد و ایمان بخدا و خیر خواهی بود که تنها پاداش این انسانهای پاک شهادت بود.
وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: دشمن قدرت جلوگیری از نفوذ اندیشه حاج قاسم را ندارد وهر گره ای که در انقلاب ایجاد شود با خون شهید دیگری گشوده خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر