استان ها
1399/9/29 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:
اساتید حوزه می توانند در طرح های پژوهشی دانشگاه مشارکت داشته باشند

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در نشست وحدت حوزه و دانشگاه ضمن گرامیداشت شهید آیت الله دکتر محمد مفتح که از جمله روحانیون روشنفکر و روشنگری بود و نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) داشتند، با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین این دو مجوعه علمی وجود دارد، گفت: اساتید حوزه می توانند در طرح های پژوهشی دانشگاه مشارکت داشته باشند و از ظرفیت اعضای هیات علمی در حوزه های مختلف استفاده کنند.
دکتر خیری با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز با این تعامل علاوه بر تحصیل بر اخلاق و نگرش خود بی افزاید و قطعا نیروی تحصیلکرده بدون ایمان برای جامعه مضر بوده و برای جامعه سودمند نمی باشد.
وی با اشاره به این رویکرد و تعامل بین حوزه و دانشگاه، اظهار داشت:  نیروهای متخصص و متعهد تحویل جامعه خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان لزوم هم افزایی این دو این نهاد علمی، ثمره این وحدت را، برای جامعه شیرین و مفید دانست.
در ادامه حجت الاسلام و الاسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کشور، شاخص ها و ویژگی های اساتید علم را برشمرد و بر حفظ این ارزش های اخلاقی برای بهره برداری متعالی از علم تاکید کردند.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین کرتی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن شمردن ضرورتهای وحدت حوزه و دانشگاه این دو مرکز علمی بال های پیشرفت کشور و همدلی ایشان برای سرعت حرکت انقلاب اسلامی ضروری دانستند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر