استان ها
1398/11/27 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در جلسه مدیران ستاد استان:
دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مردمی است و توسعه و پیشرفتهای آن مرهون توجه ویژه تمامی مسوولین محلی درکنار تلاش همکاران خدوم آن می باشد

.

دکتر علیرضا محدثی زرندی  در خصوص نحوه تخصیص و جذب اعتبارات و اقدامات توسعه ای در سطح مراکز و واحدهای این استان اعلام کرد: اعتبارات در دانشگاه به دنبال درخواست اولیه استان از سازمان مرکزی در جلسات تفاهم بودجه ابتدای سال و براساس سرانه دانشجو- کارمند -  عضو علمی و سایر پارامتر در قالب بودجه سالانه به استان و به دنبال آن به واحدها و مراکز ابلاغ می شود و در ادامه براساس زحماتی که مدیران و کارکنان استانی  و محلی در طول سال متحمل می شوند این اعتبارات در قالب برنامه های هر مرکز و واحد جذب و صرف توسعه عمرانی – آموزشی و علمی مراکز و واحدها می شود.
وی افزود: تاسیس رشته و سایر موارد نیز روند و فرآیند کاملاٌ مشخص و تعریف شده ای در ساختار دانشگاه دارد. در تحقق این موارد و در جهت استفاده بهینه از تمامی پتانسیل های موجود، دانشگاه از ظرفیت تمامی افراد حقیقی و نهادهای حقوقی و اجرایی اعم از نمایندگان مجلس – فرمانداران و سایر دستگاهها و مسئولین اجرایی شهرستان و استان به فراخور موضوع کمک گرفته و میگیرد. لذا دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه مردمی همواره مدیون حمایت های تمامی مسئولین محلی بوده و هست. اگر چه بار اصلی در این زمینه ها بر دوش مدیران در استان و مراکز و واحدها و کارکنان خدوم دانشگاه می باشد.
رییس  دانشگاه پیام نور استان کرمان ادامه داد: اینکه در فضای تبلیغاتی این روزها  یک فرد را عامل صفر تا صد تحقق این اقدامات توسعه ای در مرکز یا واحدی معرفی کنیم به دور از واقعیت و رعایت اخلاق حرفه ای و نادیده گرفتن همکاری و مساعدت سایرین و بویژه زحمات همکاران پر تلاش دانشگاه در سطح مراکز و واحدها، استان و سازمان مرکزی می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر