استان ها
1398/11/19 شنبه
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان مرکزی:
ورود انقلاب اسلامی ایران به سن 40 سالگی به معنای دستیابی این انقلاب به تکامل و تثبیت آرمان هاست

.

مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان استان مرکزی با شهدای انقلاب، دفاع مقدس و گلباران مزار شهداء در گلزار شهدای اراک برگزار شد.
در این مراسم که اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز همراه با سایر  دانشگاهیان حضور داشتند ،مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان مرکزی گفت: ورود انقلاب اسلامی ایران به سن 40 سالگی به معنای دستیابی این انقلاب به تکامل و تثبیت آرمان هاست.
حجت الاسلام ایمانی مقدم افزود: وارد دوران 40 سالگی انقلاب شده ایم و در این دوران شاهد مجاهدت ها، رشادت ها و پایداری مردم ایران بوده ایم.
وی با اشاره به تقدیم 17 هزار شهید ترور و هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس گفت: این کشور با قدرت تمام در برابر تحریم ها، فشارها و توطئه ها ایستاده است و هر روز نام و آوازه این انقلاب و این ملت بیش از گذشته در جهان طنین انداز می شود .
وی با تاکید بر اینکه نسل جدید شناخت درستی از انقلاب و اهداف و آرمان های آن ندارند و در این شرایط یکی از وظایف مهم ما تبیین و انتقال آرمان ها به این نسل است، اظهار کرد: ولایت فقیه در راس آرمان های انقلاب و امام قرار دارد.
ایمانی مقدم ولایت فقیه را میراث بزرگ امام راحل دانست و با بیان اینکه قریب به اتفاق شهدا نیز در وصایای خود بر لزوم حفظ و حراست این میراث ارزشمند تاکید کرده اند افزود: ایران در دوران قبل از انقلاب در دوره های مختلف از جمله قاجار و پهلوی ضربات بسیاری را از سوی حاکمان بی خرد و دشمنان زیرک خود متحمل شده و در برخی موارد حتی تحقیر شده است.
وی انقلاب اسلامی را مایه اعتلای ایران و ملت آن دانست و اظهار کرد: امام راحل ملت و تجربیات گذشته را مدیریت کرد و توانست با تکیه بر این سرمایه انقلاب را به سمت و سوی درست هدایت کند.
در بخش پایانی این مراسم، دانشگاهیان با حضور در گلزار شهدا با اهدای شاخه های گل به مقام شامخ شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافع حرم ادای احترام کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر