استان ها
1398/10/4 چهارشنبه
دکتر بخشی خانیکی در هیات اندیشه ورز روسای دانشگاههای استان تهران:
دانشگاه پیام نور به وسعت کشور، اساتید و دانشجویان بسیار مستعدی دارد

.

 


دکتر بخشی خانیکی در این نشست، . با اشاره به ظرفیت های دانشگاه پیام نور، اظهار داشت:  دانشگاه پیام نور به وسعت کشور، اساتید و دانشجویان مستعد دارد که میتوانند مشاوران خوبی برای اتاق فکر بسیج دانشجویی و اساتید باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با ارزشمند قلمداد کردن اینگونه تشکل های اندیشه ورزی خاطر نشان کرد: برای کسب نتایج بهتر از برگزاری چنین نشست هایی، خوب است که در نشست های بعدی ماموریتی برای هر یک از دانشگاه ها تعریف شود.
سردار حسن زاده؛  فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) نیز با بیان اهمیت این گونه اقدامات، تاکید کرد: برای حل مسائل کشور باید حلقه میانی که جامعه  دانشگاهی است فعال تر شود.
 دکتر آقامیری رییس دانشگاه آزاد استان هم رویکرد  مسئله محوری بسیج دانشجویی را مورد تایید و مهم ارزیابی کرده و خواستار گسترش آن در عرصه دانشگاهی شد.
به گفته اسماعیل حشمتی،  دبیر هیات هم اندیشی، بسیج دانشجویی در راستای هم فکری و هم افزایی در حوزه های فرهنگی و علمی، پژوهشی و تشکلی با هدف کمک به حل مسائل کشور اقدام به احیا و راه اندازی مجدد اتاق فکر اساتید(سابق) با محوریت روسای دانشگاه ها نموده است.
گفتنی است، نشست های این هیات از این پس،  هر فصل یک بار برگزار خواهد .دکتر محمودرضا کی منش نیز با تشکر از اعتماد ریاست و مسوولان  دانشگاه پیام نور استان تهران و هم چنین تشکر از خدمات دکتر هاشمی عقداء، تعاون و همکاری بین کارکنان و اعضای علمی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر انجام کارگروهی تاکید کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر