استان ها
1398/10/3 سه‌شنبه
کسب مقام قهرمانی توسط دانشجوی مرکز مراغه؛
دانشجوی دانشگاه پیام نور مراغه موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات پرس سینه باشگاههای استان شد.

.

دانشجویان دانشگاه پیام نور مراغه موفق به کسب مقام قهرمانی  و نائب قهرمانی  مسابقات پرس سینه و دد لیفت استان آذربایجان شرقی شدند.

به گزارش روابط عمومی :سعید نجفی و سجاد محمد علی گشایش دو دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز مراغه موفق به کسب مدال طلا و نقره مسابقات پرس سینه و دد لیفت باشگاههای استان آذربایجان شرقی شدند.

مسابقات ورزشی پرس سینه و دد لیفت قهرمانی باشگاههای استان آذربایجان شرقی به مناسبت  گرامیداشت شهید مدافع حرم (جام شهیدعلی کنعانی ) و جهت ورود به مسابقات کشوری این رشته به میزبانی شهرستان مراغه ودر سالن آزادی این شهرستان برگزار شد که دو دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز مراغه موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات شدند.

سعید نجفی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی مرکز مراغه با ثبت رکورد 200 کیلو گرم در وزن 90 کیلو رده سنی جوانان صاحب گردن آویز طلا شد و سجاد محمد علی گشایش دانشجوی رشته مدیریت صنعتی مرکز مراغه با ثبت رکورد 90 کیلو گرم در وزن 60 کیلو رده سنی جوانان صاحب گردن آویز نقره شد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک موفقیت این دو دانشجوی ورزشکار ، گفت : امیدوارم جوانان ما بهره مندی از شور و نشاط جوانی و تکیه بر ایمان ، تعهد و تخصص خود در رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور گامهای موثری بردارند.

دکتر پناهی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مراغه نیز ضمن تبریک این موفقیت و قدردانی اززحمات این دانشجویان ، گفت : ورزش و شرکت در مسابقات ورزشی باعث ایجاد انگیزه و رشد و پویایی بیش از پیش جوانان می شود که نهایتا می توان ثمرات آن را در کسب مدارج بالا در تمامی سطوح زندگی فردی و اجتماعی دید.

تیم دانشگاه پیام نور متشکل از 5 ورزشکار و با مربی گری آقای سعید نجفی در این دوره از مسابقات استانی شرکت داشت که موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر