استان ها
1398/9/26 سه‌شنبه
دربازدیدازشرکت پالایش نفت اصفهان؛
برگسترش روابط و تعاملات سازنده دانشگاه پیام نور با شرکت پالایش نفت اصفهان تاکیدشد

.

به گزارش روابط عمومی ،در این بازدیدازشرکت پالایش نفت اصفهان توضیحاتی در خصوص مسائل و مشکلات موجود در شرکت پالایش نفت اصفهان توسط مدیران و کارشناسان شرکت مطرح شد. همچنین در راستای تعامل بیشتر دانشگاه پیام نور و شرکت پالایش نفت و انجام طرح های تحقیقاتی گفتگو هایی صورت گرفت.
مهندس الهی، معاون مهندسی توسعه شرکت پالایش نفت بر ضرورت انجام پژوهش و در اولویت قراردادن همکاری با دانشگاه ها تاکیدکرد، همچنین خانم دکتر واعظی فر مدیر کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز اعتماد صنعت به دانشگاه پیام نور و حمایت از انجام طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های کارشناسی ارشد، انعقاد تفاهم نامه ها و... را خاطر نشان کرد.
این بازدید که با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، رئیس پژوهش، کارآفرینی و ارتباط با صنعت و کارشناسان دفتر پژوهش و کارآفرینی دانشگاه پیام‌‌نور استان اصفهان و کارشناسان ارشد و مدیر پژوهش و فن آوری شرکت پالایش نفت به همراه معاون مهندسی و توسعه، معاون تولید، رئیس روابط عمومی و رئیس برنامه ریزی و تعمیرات ، رییس حراست پالایش نفت اصفهان انجام شد که منجر به گسترش روابط و تعاملات سازنده دانشگاه با شرکت پالایش نفت اصفهان خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر