استان ها
1398/9/19 سه‌شنبه
دکتر معصومی به مناسبت روز دانشجو؛
راه عزت و استقلال کشور از دانشگاه می گذرد

.

به مناسبت روز دانشجو ، مراسم جشنی با حضور مسئولین در محل سالن علامه جعفری مرکز تبریز و به همت بسیج دانشجویی و امور فرهنگی مرکز تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : مراسم جشن روز دانشجو با حضور دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ، حجت الاسلام دکتر جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در دانشگاه پیام نور استان ، اعضای هیئت رئیسه استان ، دکتر فضلی رئیس مرکز تبریز و حجت الاسلام شعبانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به عنوان مهمان ویژه ، در محل سالن علامه جعفری مرکز تبریز و با حضور و استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم دکتر معصومی ضمن تبریک روز دانشجو به جمع دانشجویی حاضر در سالن و آرزوی توفیق و سربلندی همه دانشجویان و آینده سازان کشور ، گفت : مسئولین آینده کشور شما دانشجویان هستید که باید با خود سازی و مسلح شدن به سلاح علم و ایمان راه پیشرفت و ترقی کشور را هموار سازید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اهمیت سهیم بودن دانشجویان در تمامی عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و ... کشور ، گفت : راه عزت و استقلال هر کشور از دانشگاه می گذرد و این شما دانشجویان هستید که با همتی والا و مضاعف باید برای رشد و تعالی کشور تلاش کنید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها برگ برنده استکبار جهانی نسبت به ما برتری در برخی زمینه های علمی و تکنولوژی هست ، گفت : بدون شک شور و نشاط جوانی شما عزیزان و امیدواری به آینده پررونق ایران عزیز اسلامی و تعهد و تخصص کسب شده ، این عقب ماندگی را جبران خواهد کرد و همه قله های رفیع موفقیت بدست شما جوانان انقلابی فتح خواهد شد.

حجت اسلام شعبانی نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم ، ضمن تبریک روز دانشجو و قدردانی از مسئولین دانشگاه پیام نور ، گفت : نباید در هیچکدام از عرصه های مختلف کشور حس بی تفاوت بودن داشته باشیم و باید با علم و آگاهی و بررسی در راستای انتخابی درست و آگاهانه برای آینده کشور خود تصمیمات مهمی بگیریم .


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر