استان ها
1398/9/17 یکشنبه
به مناسبت روز دانشجو؛
میزگرد توسعه استان با حضور دو نماینده استان بوشهر ،افتتاح نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی دانشجویان در مرکز رفسنجان

.

به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بوشهر میزگرد توسعه استان با حضور دو نماینده استان بوشهر درمجلس شورای اسلامی برگزارشد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور به مناسبت روز دانشجو میزگردی تحت عنوان موانع  توسعه استان  با حضور حجت الاسلام خدری نماینده بوشهر،گناوه و دیلم و محمد باقرسعادت نماینده دشستان درمجلس شورای اسلامی برگزارشد.
دراین مراسم رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: با توجه به انتظارات جامعه از دانشگاه در همه عرصه ها چه در عرصه توسعه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و چه در مناسبات حال حاضر دنیای امروز و شرایط فعلی کشور احساس کردیم که باید نشست صمیمی با نمایندگان مردم برگزار نماییم.
دکتر بحرانی با اشاره به بیان امام خمینی (ره) که می فرماید مجلس در راس امور است، افزود: توقع و انتظار این است که در مسیر تحولات اجتماعی و توسعه ایران اسلامی چه ما به عنوان مردمی که به دنبال ایجاد و توسعه برای فضای مناسب در مجلس پویا هستیم و چه خود نمایندگانی که چهار سال به نمایندگی از مردم تلاش کرده اند نشست و مباحثه صورت بگیرد.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری در نشست با دانشجویان به مناسبت ۱۶ آذرماه عنوان کرد: در قرآن کریم ۷۰۰ مورد از مشتقات علم و دانش استفاده شده و همچنین در آموزه های دینی اسلام به دانش و دانش اندوزی بسیار سفارش شده تا جایی که پیامبر اکرم (ص) در جایگاه و ارزش علم بیشترین سفارش را بر اندوختن علم داشته اند.
وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در سطح کشور دارای کیفیت آموزشی بسیار خوبی است و امیدواریم که به پیشرفت خود ادامه دهد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: قطعا ما می‌توانیم فردایی روشنی در جامعه اسلامی داشته باشیم که دانشجویان و دانشگاه های ما به عنوان الگویی برای مردم باشند و اگر این اتفاق بیفتد که مردم پیرو دانشجویان و دانشگاه و خواص جامعه باشند آینده روشنی در انتظار ما خواهد بود.
نماینده مردم دشتستان  درجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور بوشهرعنوان کرد: اگر به دنبال کشوری توسعه یافته در همه ابعاد هستیم باید محور را به سمت دانشگاه ها ببریم و امیدواریم روزی برسد که همه مسئولان نظام به این موضوع توجه خاص داشته باشند و محور توسعه و پیشرفت را دانشگاه و دانشجو بدانند.
محمد باقرسعادت در خصوص جایگاه دانشگاه گفت: در هر جریانی که دانشگاه و دانشجویان حضور داشتند موفقیت های بسیار و چشمگیری حاصل شده است و امیدواریم روزی برسد که همه مسئولان نظام به این موضوع توجه خاص داشته باشند و محور توسعه و پیشرفت را دانشگاه و دانشجو بدانند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نقطه آغازین تحولات توسعه از دانشگاه ها شروع می‌شود و با توجه به اینکه دانشجو قشر آگاه جامعه است باید جایگاه خود را بشناسد.
مجید خورشیدی در جمع دانشجویان عنوان کرد: هر جامعه که درصدد پیشرفت و توسعه و برآورد نیازهایش باشد نقطه کانونی و آغازین و همچنین تاثیرگذار آن تحولات از داخل دانشگاه ها شروع می شود.
وی تصریح کرد: روند مقاومت در مقابل امپریالیسم امریکا در ایران نیز باز نشان داد که اولین هوشیاری از طریق دانشجویان بود. اولین اقدام در مقابل اقدامات امریکا از طریق دانشگاه بوده و غیر از این هم نیست. امروز همه کشورها در مسیری برای رسیدن به توسعه هستند و بدیهی است همه این اقدامات مدیون دانشگاهیان است.
نشست دانشجویی با حضور نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به همت تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور و به مناسبت ۱۶ آذر، بزرگداشت روز دانشجو با محورهای قوانین و مقررات بازدارنده و تسهیل کننده در توسعه استان بوشهر، نقش نمایندگان مجلس در توسعه اجتماعی-فرهنگی استان، و تحلیل مسائل روز کشور و جهان پیش از ظهر شنبه ۱۶ آذرماه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار شد.



به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

افتتاح نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی دانشجویان در مرکز رفسنجان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نمایشگاه با حضور دکتر فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان و دکتر مهرابی گوهری رئیس مرکز رفسنجان در ۲۵ غرفه و با همکاری فرهنگسرای جوان شهرداری رفسنجان افتتاح گردید.
دکتر فصیحی هرندی، در مراسم افتتاح این نمایشگاه، خطاب به دانشجویان گفت:دانش باید در مسیر خلاقیت و کارآفرینی به کار گرفته شود و بتواند به تولید ثروت منجر شود.
همچنین دکتر مهرابی گوهری رئیس مرکز رفسنجان نیز با تبریک روز دانشجو، حرکت به سمت دانشگاههای نسل سوم و کارآفرین را از سیاستهای اصلی دانشگاه ذکر کرد و برپایی این نمایشگاه را در همین راستا ارزیابی نمود.
وی فعالیت در کانون های فرهنگی هنری دانشگاه را وسیله رشد و پیشرفت دانشجو دانست و تاکید کرد:رشد فکری و فرهنگی دانشجو و شکل شخصیت آینده وی در گرو فعالیت در کانون های فرهنگی هنری و انجمن های علمی است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر